DE1 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Heisann! Jeg er lite kreativ og i over en uke nå har jeg prøvd å finne på et bra kunstnernavn jeg kan bruke i filmer. F.eks så blir det bedre med et kunstnernavn enn dette: Dag-Erik presents eller A Dag-Erik production eller noe i den duren.. dere skjønner. Så da trenger jeg et kunstnernavn. Helst noe som har noe med enten fornavnet eller etternavnet mitt: Altså, Dag-Erik. (De som har tenkt å hjelpe meg kan si ifra på PM så kan jeg skrive ned etternavnet mitt til dem) - Legger det ikke ut i denne posten. - Takk Endret 15. april 2006 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Derik? 14 tegn 5927248[/snapback] Hm... om jeg ikke finner noe bedre så bruker jeg nok det Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Dagger Daggerik Daedric (lol. for oss elder scrolls spillere ) er ikke så flink å komme på navn og slikt jeg Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Takk for mange forslag! - Skal vurdere dem nøye Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 det selvfølgelige valget må jo være Daik! Lenke til kommentar
KS Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 syns du sa at du var kreativ.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 syns du sa at du var kreativ.. 5927626[/snapback] Det er jeg ikke Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hvorfor trenger du et Kunstnernavn? Hva er galt med å bruke ditt eget navn til å opplyse om at du har laget filmen? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Dagis Dagern Dagobert DerDag Dagvindski/ vinci Dagminator DommeDag Dagdrøm Dagster Dagzor Og sånn går nu dagan..... Lenke til kommentar
ArnoldH Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Eller kanskje Dag'rik Dagrik ? Heisann! Jeg er lite kreativ og i over en uke nå har jeg prøvd å finne på et bra kunstnernavn jeg kan bruke i filmer. F.eks så blir det bedre med et kunstnernavn enn dette: Dag-Erik presents eller A Dag-Erik production eller noe i den duren.. dere skjønner. Så da trenger jeg et kunstnernavn. Helst noe som har noe med enten fornavnet eller etternavnet mitt: Altså, Dag-Erik. (De som har tenkt å hjelpe meg kan si ifra på PM så kan jeg skrive ned etternavnet mitt til dem) - Legger det ikke ut i denne posten. - Takk 5927039[/snapback] Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Men skriv på norsk da... med mindre du har et internasjonalt publikum. Syntes det er harry med "Daniel Presents a Daniel Production"-greier... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har ett: [etternavnet ditt] productions presents...a Dag-Erik entertainment film.....starring....osv eller noe i den duren. finn heller på ett nytt ett. som meg. (vil ikke "si" det høyt) Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hvis du er så lite kreativ at du ikke greier å finne på et kunstnernavn, burde du kanskje fått deg en annen hobby, for det å lage film krever en smule kreativitet. Ellers helt enig med Dan1el i at det er harry med engelske tekster på en norsk film. Har sett en del meget ungdommelige filmer hvor de snakker på dårlig engelsk, og få ting er vel teitere enn det. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Hallo, se litt humorisitisk på det da... er ikke så veldig saklige filmer jeg lager.. æ Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tenk utenfor boksen!! : "Hammer"? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Tenk utenfor boksen!! : "Hammer"? 5948422[/snapback] Skjønte ikke den jeg...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå