soundwall Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hvilke alternativer har jeg? Jeg vil bytte default harddisk LED med noe sterkere... (lazer-led)... Er dette mulig, eller er alle disse led'ene 12v? - s Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 LazerLED er vel LITT overkill vel? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 nah.. hehe jeg sitter i et rom på loftet som er ganske mørkt.. burken står på andre siden av rommet, og jeg vil gjerne se hd aktivitet godt.. ser sikkert litt kult ut også... (strobo?) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Alt er mulig. Du får LED's i nesten alle volt str. Kanskje du mener Luxus Led's? De lyser atskillig bedre enn vanlig LED's, men ikke i nærheten av Lazer. Dessuten er Lazer altfor stor til å få plass til i det gamle LED hullet Lenke til kommentar
zacon Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det går an ja. Problemet er at hdd kontakten er rundt 3.3V. Jeg vet ikke hvilken spenning laserleddene går på, men det er mulig at de fungerer noe ved 3.3V. Dersom de ikke gjør det, må du bruke et lite relé som slår inn på 3V eller mindre. Da blir det jo noe komplisert, men det kunne jo blitt skikkelig kult, så jeg tror jeg ville gått for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå