V50 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Lurer på hvilke Philips Bluevision parklyspærer som passer til Volvo V50? I Innstruksjonsboka står betegnelsen Effekt: 5W Sokkel: w2,1x9...dette sier meg ingen ting...he he! Har Bi Xenon org. på bilen! Noen som kan hjelpe? Endret 15. april 2006 av V50 Lenke til kommentar
voluz Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 BlueVision H5W sikkert.. Skulle ha 6W til min Audi A4 2003-modell med Xenon. Så jeg har BlueVision H6W... Ble for øvrig ganske skuffet.. er jo ikke blått i hele tatt - overraskende nok... I beste fall hvitt, synes nesten det er antydning til gult også... Hadde forventet mer til 370 spenn. Lenke til kommentar
V50 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Er d lov med helt blått i parklysene da? Har hørt at d er kun lov med gul eller hvit....men håper de er hvitere enn de orginale parkpærene da? Takk for svaret foresten!=) Hilsen Heimdaling! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det er nok ikke helt lov nei Lenke til kommentar
voluz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Begge de to typene (Osram Cool Blue og Philips Bluevision) er fullt lovlige ja. Var litt i tvil sjøl før jeg kjøpte, så forhørte meg litt... Men så lite blått som lyset var så er det ikke rart det er lovlig... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Vi vil ha helt blått lys som er lovlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå