aloo Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Hei folks! har noen av dere playstation 2? hvordan fungerer den? bra? dårlig? hvordan fungerer egentlig den dvd region X og hvordan fungerer boot cd for å spille brente plater? mvh aloooo Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Hei. Jeg har ikke p2, men jeg jobber på spaceworld og jeg har spillt ps2 mange ganger. Ps2 er ganske bra. Men man burde kanskje vente til microsoft sin xbox kommer ut. Men xbox spilleren er slik at du oxo kan spille pc spill på den. Derfor hvis du allerede har en kanon bra pc (eller bare har en brukbar), og du ikke har noen dvd spiller, så burde du kjøpe ps2. Den dvd region greia fungerer slik at hver gang du skal spille sone x (untatt 2 selvfølgelig), så må du putte den inn hver eneste gang du skal spille filmene. Litt leit, men slik er det nå dessverre. Ellers så har det kommet noen nye råe spill til ps2, og den er rimelig billig nå oxo. Koster ikke mer enn 2600kr på spaceworld sjølyst, er sikkert litt billigere på elkjøp, så løp og kjøp :smile: Lenke til kommentar
aloo Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 jeg løper og kjøper.. hehe koster den ikke mer enn 2600 kr..? ) takk for svar! jeg mener x-box er ikke en 100% tv spill maskin... er det noen som vet hvordan ps2 boot cdene fungerer? mvh aloooo Lenke til kommentar
darksoul Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Kjøpte meg en PS2 for to måneder siden.. Kompisen min som var med kjøpe også en.. Nå etter 2,5 mnd vil den ikke spille noen filmer!! endte med at jeg kastet den i veggen.. Når det gjelder region X DVD funker det drit bra, man kan spille alle filmer.. inga problem Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Quote: On 2001-12-07 16:11, aloo skrev:jeg løper og kjøper.. hehekoster den ikke mer enn 2600 kr..? )takk for svar!jeg mener x-box er ikke en 100% tv spill maskin...er det noen som vet hvordan ps2 boot cdene fungerer?mvhaloooo den koster 2500 på elkjøp . ) Lenke til kommentar
aloo Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 hva med boot cd? ingen som har erfaring med det? eller må man kjøpe sånn modchip? Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jeg og mange andre har problemer med DVD- spilleren på ps2, det er enkelte filmer den går perfekt på, mens andre så klikker den når den switsjer til 2nd layer på dvd filmen. Det ødelegger filmen. Dessuten lager den mye lyd. +ok som spill-maskin -ubrukbar til DVD filmer -få gode spill -må kjøpe spillene Det er mulig at problemet er fixa hos Sony, eller at det bare gjelder enkelte DVD'er. Etter den har ødelagt flere filmer jeg gledet meg til å se på DVD har jeg ikke mye til overs for ps2. Gran Turismo 3 og GTA3 er de beste spillene. Om det er verdt det eller ei får du avgjøre. Lenke til kommentar
cfs Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 den koster 2495 på elkjøp Lenke til kommentar
cfs Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 nei! det var kanskje 2490kr Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Det med støyen MÅ framheves. Den bråker som en gåen folkevogn. Det er nesten så ille at du får lyst til ¨å ta pauser pga bråk(nesten da) Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Litt interessert i mod chip jeg også.. Har en kamerat som er i Thailand for øyeblikket.. Gikk rykter om at det har kommet bootable spill; altså at man slipper mod-chip og all annen konfigurasjon for å spille brente spill.. Kommer tilbake om en uke, litt spent. Lenke til kommentar
Simpy Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Quote: Men xbox spilleren er slik at du oxo kan spille pc spill på den. Xbox kan ikke spille PC spill, bare så det skal være sagt. [ Denne Melding var redigert av: Simpy på 2001-12-08 21:41 ] Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 En venn av meg booter opp ps2en sin med Linux nu :smile: Høres kult ut, og med usb portene på denn blir det jo litt stilig. Ikke spør meg hvordan, men kult er det. Det burde bety at man med litt "effort" skal kunne spille alle slags spill det er mulig å få emulert innen rimelighetens grenser på ps2, ved mindre jeg har blitt helt koko nå (har skjedd før). Fin pris, men hvis dvd-spilleren i denn er uberegnelig, da tror jeg ikke jeg vil ha denn. Er det fler som har problemer med det ? Hva _er_ region x ? Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Quote: On 2001-12-08 21:40, Simpy skrev: Quote: Men xbox spilleren er slik at du oxo kan spille pc spill på den. Xbox kan ikke spille PC spill, bare så det skal være sagt. [ Denne Melding var redigert av: Simpy på 2001-12-08 21:41 ] Jo den kommer til å bli laget slik at du kan spille pc spill... Lenke til kommentar
Simpy Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Joda, en emulator er ikke umulig, men Xbox kan IKKE spille vanlige PC spill rett ut av boksen. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Playstation 2 er ubrukelig til DVD spiller pga STØYNIVÅ, med mindre du plasserer den i huset til naboen. Problemet du får da er at ledningene blir litt lange og bilde/lyd blir dårlig. ERGO kjøp BÅDE DVD spiller OG PS2 om du vil både spille og se DVD... =) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 når du ser på dvd bruker du vel anlegg? Da hører du ikke vifta. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Selfølgelig bruker jeg anlegg når jeg ser DVD. Men i en film er det alltid stille stunder og DA hører man den susen som er irriterendes... Jeg har selv ikke PS2 og er glad for det... Stasjonær DVD spiller og et skikkelig widescreen TV + anlegg RULER !! =) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jaja jeg skal ha meg ps2 for spillingen sin del. Så får jeg jo dvd på loftet oxo. (har surroundanlegg og toshiba sd-210e nede i stua.) Jeg har sett mange filmer hos en kamerat (som bruker ett gammelt mono tv for å få lyden frem.) Og deg går helt fint. Ikke plaga av vifta. Går det an å montere noise killer på vifta i ps2? Lenke til kommentar
house Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Feteste må jo være å MODDE ps2'n .. sette inn noen noen lys, mekke vindu osv.. =) kansje putte inn ny vifte eller.no ?? Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå