Gå til innhold

Fjerne ATI CC link i context meny

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om denne tråden passer best her eller i Windows kategorien, men jeg tar sjansen på at den hører hjemme her og så får den heller bli flyttet av en administrator.

Pga lav fps i Oblivion krøp jeg for 20 min til korset og installerte nyeste ATI driver i stedet for min kjære omega 2522 driver jeg har brukt i to år. Først installerte jeg den normale versjonen av Cat 6.4 (eller low-bandwith versjonen som de kaller det), men etter installasjonen manglet jeg alle ikonene i egenskaper på skjermene. (EDIT: Altså alle arkfanene) Så jeg installerte versjonen med CCC, noe som gikk forholdsvis greit, med et problem: Den har lagt et menyvalg på contextmenyen på skrivebordet.

aticc.JPG

Selv etter å ha byttet til systemutseende på kontrollsenteret finner jeg ikke mulighet til å fjerne den og et søk i registeret kom opp uten treff.

Er det noen som vet hvordan jeg kan få bort menyvalget eller må jeg gå tilbake til en eldre driver, eller eventuelt legge inn Omega sin versjon av siste driver? (Ja, jeg NEKTER å la ATI ta seg en slik frihet på maskinen min)

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...