TOO TRILL Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Kan dere nevne noen "glade" dance, trance og techno sanger?? Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 She's a Maniac (club remix) - Pleasure Rooms Neida, jeg vil anbefale at du navigerer og leter deg frem herfra jeg. Du kan høre på 30 sec lyd opptak og du finner garantert noen artister som lager "glade" trance sanger. Du kan eventuelt vente på at noen gir deg bedre anbefalinger enn det jeg ga deg. Men det er ikke overfylt med trance entusiaster her på forumet, så litt tid vil det nok ta før du får et bra svar (mulig jeg tar feil men) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Er vel mest hardcore metal satan rockere her;P. Skla sjekke ut siden. Takk EDIT: liker de sangene med sånne damer som synger, de har litt lyse, rare baby stemmer, de er morsome og fengende. Endret 15. april 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hva med https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=559440 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå