b-duvaland Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Grattis Rastatosk :smile: Og Halo bør definitivts rundes i Co-Op mode, det er halve morroa spør du meg. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Takk duvaland. Runda det i co-op i går. Nå står deathmatch modes, etc. for tur. Har forresten lyst på to kontrollere til, sånn at vi kan spille 4 player deathmatch. Har jo PS2 kontrollere fra før, så jeg tenkte jeg kunne bruke dem! Det skal finnes overganger slik at man kan bruke dem på Xboks, men vet ikke hvor bra det funker eller hvor mye det koster. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Forbruker-rapporten som kom ut idag tok opp akkurat dette; at varer er utsolgt i kampanjeperioder før det er gått tre dager. Lenke til kommentar
Popeye Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 PS2->Xbox overgang kan du kjøpe fra xenses.no, koster 179,-. Kan kanskje fåes billigere fra utlandet. Leste en review i XGamer (=magasin), og de er visstnok absolutt å anbefale. Tom. analoge knappe-funksjoner og vibrasjon virker, så du har 100% funksjonalitet. Men har ikke prøvd selv! [ Denne Melding var redigert av: Popeye på 2002-10-03 16:13 ] Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Det er bare piss og påstå at det er vi som er treige (når det gjelder å komme seg til elkjøp tidligere). En gang Elkjøp, Kongsvinger hadde kampanje, dukket jeg opp ca 4 timer etter at den begynte...på en hverdag "Utsolgt" Idiotene hadde aldri varen engang Nok en bløff fra Elkjøp Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Elkjøp i ålesund har plenty. Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 (endret) Quote: Den 2002-10-02 14:51, skrev Roamer: Sjekk ut denne Dagbladet artikkelenfor en forklaring. Tror ikke du har lest artikkelen og skjønt problemet godt nok. Artikkelen handler nemlig om at Elkjøp lokker med billige produkter, men prøver å få kunden til å velge et dyrere, men som samtidig også er etbedre produkt. Kjenner en til spillmarkedet vet man at XBOX pr. i dag er den råeste konsollen og at Elkjøp derfor ikke kan "lure" kundene til å kjøpe et bedre, men dyrere produkt... Dessuten er det jo som sagt snart en måned siden Elkjøp startet å reklamere for tilbudet. Endret 21. juli 2015 av mjuu Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg bare svarte på et innlegg jeg så lenger bak i debatten :smile: Leste ikke artikkelen, nei. Er klar over at det ble en digresjon i forhold til topicen. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Ialledager? I en mnd? Ikke fa*** om de hadde reklamert for dette i en mnd når denne tråen ble startet. De startet opp med kampanjen på lørdagen, denne ble startet på mandagen. Vet ikke hva elkjøp i "hode" ditt gjør, men reklameavisen sa lørdag som salgstart også :smile: Ellers vil jeg anbefale å sjekke dataoen på tråer før du kommer spydige komentarer. Den står helt øvert i hver post dersom du skulle være i tvil. [ Denne Melding var redigert av: fullifaencom på 2002-10-16 18:53 ] Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 (endret) 30.09.2002, er det da tråden startet å rulle?La oss se da, i Oppland, hvor jeg bor, sluttet siste kampanje lørdag den 12.10.02, da hadde vel den stått på i ca. 2 uker. Denne kampanjen startet mandag etter at forrige kampanje gikk ut, noe som var lørdag. I alt vil jeg tro at dette blir ca. 1 måned med sammenhengende kampanjer og så vidt jeg vet inneholdt begge disse XBOX konsollen til den nette sum av 1695,-[ Denne Melding var redigert av: rvbakken på 2002-10-16 20:29 ] Endret 21. juli 2015 av mjuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå