Gå til innhold

Elkjøp har ikke Xbox

fullifaencom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk duvaland. Runda det i co-op i går. Nå står deathmatch modes, etc. for tur.

Har forresten lyst på to kontrollere til, sånn at vi kan spille 4 player deathmatch. Har jo PS2 kontrollere fra før, så jeg tenkte jeg kunne bruke dem! Det skal finnes overganger slik at man kan bruke dem på Xboks, men vet ikke hvor bra det funker eller hvor mye det koster.

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

PS2->Xbox overgang kan du kjøpe fra xenses.no, koster 179,-. Kan kanskje fåes billigere fra utlandet. Leste en review i XGamer (=magasin), og de er visstnok absolutt å anbefale. Tom. analoge knappe-funksjoner og vibrasjon virker, så du har 100% funksjonalitet.

Men har ikke prøvd selv!

[ Denne Melding var redigert av: Popeye på 2002-10-03 16:13 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er bare piss og påstå at det er vi som er treige (når det gjelder å komme seg til elkjøp tidligere).

En gang Elkjøp, Kongsvinger hadde kampanje, dukket jeg opp ca 4 timer etter at den begynte...på en hverdag

"Utsolgt"

Idiotene hadde aldri varen engang

Nok en bløff fra Elkjøp

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-02 14:51, skrev Roamer:

Sjekk ut denne Dagbladet artikkelenfor en forklaring.

Tror ikke du har lest artikkelen og skjønt problemet godt nok. Artikkelen handler nemlig om at Elkjøp lokker med billige produkter, men prøver å få kunden til å velge et dyrere, men som samtidig også er etbedre produkt. Kjenner en til spillmarkedet vet man at XBOX pr. i dag er den råeste konsollen og at Elkjøp derfor ikke kan "lure" kundene til å kjøpe et bedre, men dyrere produkt...

Dessuten er det jo som sagt snart en måned siden Elkjøp startet å reklamere for tilbudet.

Endret av mjuu
Lenke til kommentar

Ialledager? I en mnd? Ikke fa*** om de hadde reklamert for dette i en mnd når denne tråen ble startet. De startet opp med kampanjen på lørdagen, denne ble startet på mandagen.

Vet ikke hva elkjøp i "hode" ditt gjør, men reklameavisen sa lørdag som salgstart også :smile:

Ellers vil jeg anbefale å sjekke dataoen på tråer før du kommer spydige komentarer. Den står helt øvert i hver post dersom du skulle være i tvil.

[ Denne Melding var redigert av: fullifaencom på 2002-10-16 18:53 ]

Lenke til kommentar

30.09.2002, er det da tråden startet å rulle?

La oss se da, i Oppland, hvor jeg bor, sluttet siste kampanje lørdag den 12.10.02, da hadde vel den stått på i ca. 2 uker. Denne kampanjen startet mandag etter at forrige kampanje gikk ut, noe som var lørdag. I alt vil jeg tro at dette blir ca. 1 måned med sammenhengende kampanjer og så vidt jeg vet inneholdt begge disse XBOX konsollen til den nette sum av 1695,-

[ Denne Melding var redigert av: rvbakken på 2002-10-16 20:29 ]

Endret av mjuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...