fullifaencom Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hadde bestemt meg for å kjøpe xbox idag, var innom 3 ulike elkjøp butikken, ingen hadde den. Noen som kjenner seg igjen? Begynner å bli litt lei av elkjøp [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-30 10:04 ] Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Når jeg kjøpte xboxen min (nesten et halvt år siden) hadde de det inne på det første stedet jeg prøvde. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hvor i landet befinner du deg da? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Stavanger :smile: Tror siba har prisgaranti, så da får jeg vel den der til samme pris... prøver det når jeg er ferdig på jobb om 2 timer :smile: Lenke til kommentar
pingis Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Lefdal selger den til 1690,- De har dessuten 150% prisgaranti som jeg benyttet etter å ha kjøpt DVD-kit der for 499. Fikk igjen 312,- etter at jeg oppdaget at komplett.no har den for 320,-. :smile: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Har hatt XBox lenge jeg, men når jeg skulle kjøpe (Da de akkurat hadde satt ned til 1990,- , var de utsolgt i hele Oslo, så jeg måtte dra til et annet fylke for å kjøpe). Ellers får de inn nye hele tiden, hvis du ringer kundeservice, får du eksakt leveringsdato. se http://www.elkjop.no for tlf nummer. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Kanskje begynne å få ræva si ned til Elkjøp LITT raskere, før man begynner å klage? De har hatt super-tilbud på Xbox i lange tider nå. Naturligvis blir det utsolgt! Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 16:05, skrev b-duvaland:Har hatt XBox lenge jeg, men når jeg skulle kjøpe (Da de akkurat hadde satt ned til 1990,- , var de utsolgt i hele Oslo, så jeg måtte dra til et annet fylke for å kjøpe). Ellers får de inn nye hele tiden, hvis du ringer kundeservice, får du eksakt leveringsdato. se http://www.elkjop.no for tlf nummer. Jeg ringte, og fikk høre at det var utsolgt. De ville ikke si noe mer enn at det "kom i løpet av uken". Quote: 3 DAGERS ANNONSEGARANTIVi lurer ingen med lokkevarer vi bare har noen få av. Innebærer dette at hvis du kommer og spør etter en vare innen 3 dager etter annonsen er levert, så har du krav på gjenstanden så fort den kommer inn? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 19:00, skrev Kamikaze1:Innebærer dette at hvis du kommer og spør etter en vare innen 3 dager etter annonsen er levert, så har du krav på gjenstanden så fort den kommer inn? Stilig! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Så snurten av en elkjøp reklame på tv akkurat hvor de prata om xbox, men fikk ikke med meg prisen. Er det noen som vet hva den er? Er det 1690 sånn som på siten deres? Mener også å huske at de reklamerte for Rallisport Challenge til 400 spenn... Lenke til kommentar
Flåklypa Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Elkjøp har Plenti i Trondheim var der sist for en uke siden å da var det en hel pall der Elkjøp på rosten Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 1690,- ser ut til å bli ny standard pris, spaceworld, elkjøp, expert og siba kjører denne prisen Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Grunnen til at de selger dem så billig, er at de ikke har dem inne...dah. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har det streifet noen her at de faktisk selger så vannvittig mye xboxer at de er utsolgt?? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg fikk min idag, fra spaceworld. Nå må jeg bare få¨meg noen flere spill :-> Noen som har prøvd wintergames? Lenke til kommentar
mah Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 1690 er stygglav pris. microsoft taper mye penger per konsoll. de har jo senka prisen så mange ganger at det er skummelt. når blir den billigere enn GBAdvance? Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Sjekk ut denne Dagbladet artikkelen for en forklaring. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 14:51, skrev Roamer:Sjekk ut denne Dagbladet artikkelen for en forklaring. Det er sant at de store elkjedene bruker billige objekter som lokkevarer. Men det gjør jo ingen ting, så lenge vi forbrukere klarer å holde hodet kaldt og ikke kjøper alt som er i butikken samtidig. Etter min mening er det helt latterlig å kritisere kjedene for at de har så lave priser på enkelte varer. Hvis tilgjengeligheten er et problem, så får man heller ringe og spørre om varen er inne, før man stikker i butikken. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg kjøpte Xbox i går (01.10.02), på Elkjøp på Carl Berner (Oslo). Prisen gjelder bare for boks + en kontroller, ingen ekstra spill. De var for øyeblikket utsolgt for ekstra kontrollere, men skulle få inn nye i løpet av uka. Kjøpte Halo forresten. Min mening: 9/10. Eneste jeg savner er kanskje et kart og bots til multiplayer. Ellers så er det svært så morro å spille co-op må jeg si... Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg kjøpte også eljkøp i går (i Bergen). Har ikke noen spill enda, men har bestilt Halo og ekstra kontroll og regner med å få det en av de nærmeste dagene. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå