Gå til innhold

Din første fylle!

Zappza

Anbefalte innlegg

Tenkte nettop på det...

At der er så rart å se unger i 8 klasse drikke seg fulle, de er så små, de skal ikke drikke, selv om jeg drakk da jeg var like gammel... merkelig det der :p

5987634[/snapback]

Enig. Søskenbarnet mitt går i åttende klasse, og jeg blir nervøs av tanken på alt rotet jeg var borti på den alderen. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hakke vært mer full enn et par glass vin på juleaften jeg. :--/

Uvanlig?

5987522[/snapback]

ikke annet enn at du går glipp av noe du kanskje finner svært underholdende. jeg syntes ikke man burde være avholds uten å engang ha prøvd fylla

ps: gjelder kun alkohol, ikke hasj, heroin, kokain, lsd, morfin eller nei, ikke morfin

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Husker ikke helt hvor gammel jeg var jeg, akkurat fylt 16 trur jeg.

Var hos en kompis, drakk pils og ble full. Så trente vi gutta i fylla med benk.

Jeg knuste en vase. Og folka sovnet rundt omkring i huset.

Dagen etter dro jeg til venninna mi og drakk igjen :p

Ble ikke dritings, bare helt vanlig full.

Eneste gangen jeg har vært så full at jeg ikke husker ting, som et svart hull.

Det var når det var fest hos en kompis av meg, og jeg syntes det var litt kjedelig.

Og jeg hørte at en skrøyt av at han klarte å styrte en pils uten å brekke seg, så da bestemte jeg meg for at det skal jeg klare mye bedre enn han, enkelt. Siden jeg liker pils hehe.

Så da drakk jeg 12 pils på styrten rett etter hverandre uten å brekke meg eller noenting, bare masse raping :p (har forresten aldri spydd i fylla)

Da ble jeg så dritings at det siste jeg husker var at jeg ikke klarte å se ordentlig, det var som å miste synet. Så husker jeg ikke mer før 2 timer senere.

5928834[/snapback]

Må nesten rette litt på deg, Tommy..

- Det var 11, ikke 12

- Du spøy i helgen [Muligens fordi vi helte munnnen din full av salt :D ]

Første gang jeg ble drita var hos en kompis, var vel 15-16 år.. En ganske god opplevelse faktisk.. Husker hvor utrolig god den følelsen var :p

Lenke til kommentar
Tenkte nettop på det...

At der er så rart å se unger i 8 klasse drikke seg fulle, de er så små, de skal ikke drikke, selv om jeg drakk da jeg var like gammel... merkelig det der :p

5987634[/snapback]

Synes det er rart at 70-80 % av forumet debuterte mellom de var 13-15 år når den "normale" debutalderen i Norge ligger på 16.2 sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar

Jeg var full for første gang i fjor i russetiden. Var svartruss selv. Husker ikke stort selv av det. Men jeg blir enda mobbet for ting jeg gjorde da.

Jeg har sagt til ei jente at jeg tenkte på henne i dusjen. Men jeg hadde fortalt henne at det var fordi det luktet det samme av henne som av shampoen min. Det skal sies at jeg er kjent for mine utsagn, og har vurdert og flytte inn i en koffert. står koffertruss på russekortet mitt i år, er rødruss.

Lenke til kommentar

I tyskland på 17 års dagen min, jeg var flink og venta leeeeeeenge!!

Fikk spandert på meg allt jeg drakk... Tror der beste var VodkaRedbull :innocent:

:yes:

Edit: @daniel89j det er vel litt mange som tar av noen år, sikkert macho eller noe..

Eller så er det bare harbarka folk her inne ;)

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Startet å drikke når jeg var noe over 16 år, avsluttningsfest for 10. klasse. Husker for en nydelig følelse det var å drikke, kjenne at humøret stiger i takt med ølkonsumet og den deilige avslappede følelsen :p

Første gang jeg ble virkelig full, var samme sommeren. Hadde fått tak i noe vodka og passe beruset bestemte jeg og to andre kompiser at nå var det tid for gatevandring. jeg husker vi kom frem til et hus, der skulle vi snu, veien tilbake er svart som natta. Neste dag våknet jeg i senga til pappaen til en kompis av meg (faren var bortreist) Så kom kompisen min inn og fortalte alt som hadde skjedd, jeg trodde ikke på noe av det for jeg kunne ikke huske noenting. "Bare vent til du får sett bildene" sa han med ett smil i fjeset. Vel, bildene fikk jeg se, jeg hadde stupt ut i ett hav av brennenesler, armene mine var ennå røde og opphåvnede. Etter å ha spydd over søppelkassa hans så ble jeg tatt inn i huset, tatt av meg klærne og gått rundt i bokser på leting etter vann. Så hadde han fått meg i sengen der jeg voknet neste dag =)

Så fyllesyk har jeg aldri vært, men det merket jeg ikke før på kvelden samme dag for jeg var ennå full da jeg voknet.

Jeg ble skikkelig forbanna da bildene ble "misbrukt" i ettertid, men jeg fikk vennene mine til og slette dem, noe jeg nå angrer litt på for det er litt morro å tenke tilbake på nå i ettertid.

The memories :love:

Endret av citric
Lenke til kommentar
Tenkte nettop på det...

5987634[/snapback]

Synes det er rart at 70-80 % av forumet debuterte mellom de var 13-15 år når den "normale" debutalderen i Norge ligger på 16.2 sist jeg sjekket.

5988155[/snapback]

Ja, rart det.. Når er den statistikken fra..? Statistikken behøver ikke stemme helt overens med den gruppen som er representert her på forumet heller.. Men for all del, alltid noen som skryter på seg noe.. :p

Lenke til kommentar

Jeg var vel 15 år første gang jeg var på fylla. Bare noe jalla greier med 4-5 andre. Drakk vodka aaalt for fort mens jeg satt nede, skal si jeg vingla godt når jeg reiste meg :!:

Blei vel egentlig bare generell tulling, sjangling, sykling og rabalder, ikke noe mer enn det man må regne med. Men var veldig fornøyd når jeg våknet og ikke var fyllesjuk i det hele tatt. Sjelden jeg er det nå også forsåvidt.

Om den statistikken der stemmer tviler jeg litt på egentlig, mer eller mindre alle jeg kjenner var 14 eller 15 når de drakk første gang... Er selvsagt noen få som venter lengre, men at snittet ligger på 16,2 ble vel litt drøyt...

Lenke til kommentar
Hakke vært mer full enn et par glass vin på juleaften jeg. :--/

Uvanlig?

5987522[/snapback]

ikke annet enn at du går glipp av noe du kanskje finner svært underholdende. jeg syntes ikke man burde være avholds uten å engang ha prøvd fylla

ps: gjelder kun alkohol, ikke hasj, heroin, kokain, lsd, morfin eller nei, ikke morfin

5987990[/snapback]

Hvorfor ikke alkohol og morfin, men hasj? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg var vel 15 år første gang jeg var på fylla. Bare noe jalla greier med 4-5 andre. Drakk vodka aaalt for fort mens jeg satt nede, skal si jeg vingla godt når jeg reiste meg  :!:

Blei vel egentlig bare generell tulling, sjangling, sykling og rabalder, ikke noe mer enn det man må regne med. Men var veldig fornøyd når jeg våknet og ikke var fyllesjuk i det hele tatt. Sjelden jeg er det nå også forsåvidt.

Om den statistikken der stemmer tviler jeg litt på egentlig, mer eller mindre alle jeg kjenner var 14 eller 15 når de drakk første gang... Er selvsagt noen få som venter lengre, men at snittet ligger på 16,2 ble vel litt drøyt...

5989920[/snapback]

De som aldri har drukket trekker vel ganske kraftig opp? :hmm:

Lenke til kommentar

Har stort sett bare vært brisen, men husker 16.mai i fjor.

Var hos en kamerat, og hadde kjøpt 2 bokser øl og 2 bokser cider og 0,7 med 40%.

Så begynte jeg å hele nedpå. Ble brisen før klokka halv 9 og husker at jeg var ganske full da klokka var 9. Skrev det ned på spritflaska og sparte på den en stund. Så våknet jeg opp hjemme etterpå :blush:

I ettertid fikk jeg beskjed om det jeg hadde gjort: Jeg hadde pisset på en gravstøtte siden hunden vi gikk tur med da ( :hmm: ) gjorde det. Jeg å en kamerat plukket opp noen blomster fra en grav og skulle gifte oss med det neste paret som kom gående. Lurt nok holdt de seg inne i en bil og kom aldri ut derifra.

Så hadde vi gått med hunden bort til en skole og der fant jeg et flagg!

Jeg tok visstnok flaget opp, brakk det i to og tygde på tøydelen i nesten 20 minutter! Så ble jeg skjelt ut av en gamel mann, siden jeg hadde spist opp flagget han :innocent:

Dette er ikke noe jeg husker, men har blitt fortalt og ledd av etterpå..

Huff, huff, aldri full igjen :innocent:

Lenke til kommentar

Tror du har misforstått litt Anners.

Men er nok kun de som har drukket som poster her, av gode grunner :)

Edit: Ok, lit flere måter å tyde "De som aldri har drukket trekker vel ganske kraftig opp?" :)

Men det er nok endel på forumet som ikke har drukket enda, så tråden er ikke represantiv i forhold til landsgjennomsnittet.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Jeg snakket ikke om her i tråden, det han viste til var vel statistikk fra en eller annen spørreundersøkelse. 16,2 år virket ganske mye, men for all del, kan godt hende det stemmer. Men hvordan regner man med de som ikke har drukket da?

Lenke til kommentar
Tenkte nettop på det...

5987634[/snapback]

Enig. Søskenbarnet mitt går i åttende klasse, og jeg blir nervøs av tanken på alt rotet jeg var borti på den alderen. :cry:

5987671[/snapback]

En jente i klassen min drakk pils på cam :p ....det er lame(er 12 år) når vi er så unge sier jeg da...men tror det bare var vann oppi flaska....hu prøvde å virke tøff :roll:

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar
da har jeg forklart meg feil.. jeg får ikke særlig lysten å drikke når folk presser.. da faller jeg liksom ned, min mening, jeg skal liksom drikke når jeg føler for det. ikke når folk presser, så fort de slutter å presse.. da er det stor sjans at jeg får lyst å drikke... men fortsett gjerne å diskutere med meg om det via PM.. gidder ikke å lage OT her

5936477[/snapback]

Det er først når du har drukket før, og vet hvor moro det er, at du virkelig har lyst til å gjøre det. ;)

Første gang jeg var skikkelig full var for litt over to år siden, da jeg nettopp hadde fyllt 16. Det var på basketball-cup i Århus i Danmark. Vi var ikke akkurat blant de mest seriøse lagene, og alle de andre som var med var over 18. To gærninger som var med var der kanskje mer for å drikke enn for å spille basket. De handla inn masse greier, og inviterte alle til å ta for seg. Først drakk jeg endel på fergeturen til Frederikshavn med Peter Wessel. Men skikkelig dritings ble jeg først dagen etter. Da satt vi først på hotellrommet og vorsa, og jeg drakk både det ene og det andre, øl, tyrker-shots og gin. Så dro vi ut på byen. Det var jo i Danmark, så jeg kom inn der jeg ville. Så, i motsetning til de fleste, var jeg ute på byen første gang jeg drakk. :) Det skjedde vel ikke noe spesielt, jeg surra rundt og lata som jeg dansa mens jeg klådde litt på damene. Så tok vi taxi til hotellet.

Jeg har sikkert drukket mer andre ganger, men jeg har aldri vært så dritings som jeg var den gangen.

Endret av Endre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...