Bruker-33331 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 LCD? Du mener vel LSD? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 LCD? Du mener vel LSD? 5943268[/snapback] Hehe, trur noen har vært for lenge fremfor LCD`n sin.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ja jo, men jeg skal hvertfall ver avholdsmann til jeg er 18.. 5941394[/snapback] Jeg støtter deg på dette, og jeg syns det er bra av deg å ta et valg på at du vil ha lappen og mopedlappen, fremfor å drikke mens du er mindreåring. Men så fort du blir 18, går på videregående, og 95% av vennene dine har begynt å eksperimentere med alkohol, tror jeg du vil endre syn på de siste ti tusen kronene, for å holde deg borte fra alkohol i to år til. Nå har du faktisk lov til å drikke, og jeg lover deg: du kommer til å ha mye gøy med alkohol de to årene. Jeg sier ikke at du skal drikke deg død på hjemmebrent tre ganger i uka, men at du kanskje kommer til å revurdere situasjonen når du er der. Hadde jeg valgt om igjen, ville jeg aldri bytta bort alle festene jeg har vært på, og alle de fine stundene alkohol har vært med på, for ti tusen kroner. Det tjener du fort nok når du kommer i jobb, uansett. For alkohol er ikke bare spy og fyllesjuke, det er vennskap, latter og sosial erfaring som er uvurdelig i kroner og øre. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 LCD? Du mener vel LSD? 5943268[/snapback] Hehe, trur noen har vært for lenge fremfor LCD`n sin.. 5943455[/snapback] Og jeg som ikke har LCD en gang Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ja jo, men jeg skal hvertfall ver avholdsmann til jeg er 18.. 5941394[/snapback] .....Men så fort du blir 18, går på videregående, og 95% av vennene dine har begynt å eksperimentere med alkohol,.... 5943857[/snapback] Spørs va skole du skal gå på... Jeg tenkte jeg skulle gå på Lundeneset VGS, og der er ikke alkoholfaktoren så stor.. men men, får se hva karakterene lover.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Word bfisk! Alkohol er noe av det triveligste som finnes når man er blandt venner. Alkohol betyr jo ikke spying og slossing. Det kan ofte holde med et par-tre pils, så har men det riktig så gøy Lenke til kommentar
raidmx Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 min første gang var i fjor!! det jeg husker: jeg og en kammerat kom vist gående dritings opp på skolen. så husker jeg at jeg sto oppå en benk.. så husker jeg at jeg falt ned fra bakken.. noen sekunder etter lå jeg 20 meter borta for benken.. så husker jeg at vi møtte en anen kammerat.. så husker jeg tydelig at det kom noen utleninger i en bmw og skulle selge narkotika til noen andre folk så husker jeg veldig tydelig at vi stakk ned til det nermeste huset å spørte om vi kunne låne telefon sån at vi kunne ringe til purken.. så husker jeg ikke mer men jeg bestemte meg dagen etter at det skulle bli noen år til nestegang.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Anng å huske hva som har skjedd dagen derpå. 98% av gangene jeg har vært på fylla husker jeg ALT (nesten iallefall) dagen derpå. Det er bare 20'årsdagen min som har gått i glemmeboka Ikke pleier jeg å ha hangover heller... 5940755[/snapback] så du har vært full 50 ganger i følge mine beregninger 5942980[/snapback] Vel, jeg har ikke akkurat telt de... Men på 5 år har det jo helt klart blitt en del ganger på fylla 50 ganger er jo ikke en gang i uka i ett år engang Må ærlig innrømme 98% ikke er en nøye gjennomtenkt beregning. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ahh, husker de glade dager på ungdomsskolen. Drikke heimbrent bak bensinstasjonen i helgene. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 først gang jeg var full var på 1.mai 2005 gikk i 8. klasse da... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Første gangen var vel på hytta, da jeg og en kompis drakk op spriten til foreldra mine Men den første fylle festen var vel på baldus for mange herrens år siden, jeg og en annen kompis hadde funnet en god del drikke gjemt bort, sprit og tyrker og slikt, som vi drakk opp og ble drita begge to, og mere husker jeg ikke, hadde vist prøvd meg på masse damer og vert skikkelig stygg i kjeften mot mange, og det værste var at jeg holdt på å få deng av ei jente... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hmm, første gangen? dritfull? avsluttninga 10-klasse. dålig brent kornbrennvin. husker det ennå. det var mye morro den kvelden. faktisk bare en fyll jeg har glemt i noen grad, og den var nylig. involverte absinth, fy faen for noen greier! hohoho, det SLOKNER DU AV! har drøkki mer og sterkere en jeg gjorte med den guffa, men fytti grisen.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) gratiss med 15års dagen trådstarter....... veldig full, natt til 1.mai 8nde klasse. spying, fyllesjuk. ikke gøy.... da Demogorgon: absinth river godt i sjela den ja Endret 25. april 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg har tenkt å vere avholdsmann til jeg fyller 20 år for da får jeg mopedlappen når jeg blir 16, blilappen når jeg blir 18, og 10.000 i støtte til bil når jeg blir 20.. 5937595[/snapback] Om min mor hadde så mye some foreslått noe sånt, så hadde jeg flytta ut på timen. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Første gangen jeg drakk var natt til 1. Mai da jeg gikk i 7-klasse. Hadde "lånt" en halvliter gin fra hytta, knuste en pose tyrkisk pepper og helte den oppi Festa sammen med en masse andre småttiser utendørs, det var tider det.. "Rekorden" tok jeg på roskilde to år på rad, 5 liter 11% vin på under 5 timer... tipper kroppen hadde godt av det ja. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Når jeg ble 16 fikk jeg mopedlappen, da hadde min mor allerede hentet meg i byen drita full noen ganger. Når jeg ble 18. fikk jeg bilappen (må bare bli ferdig med den ) Jeg har drukket mye før jeg ble 18. som de veit om Men så får ikke jeg 10k når jeg blir 20 da... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Første gang jeg drakk så ble jeg ikke sikkelig ful. Bare prata som en foss. 13 år. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hakke vært mer full enn et par glass vin på juleaften jeg. :--/ Uvanlig? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 føler du ikke for det føler du ikke for det. det står det respekt av. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Tenkte nettop på det... At der er så rart å se unger i 8 klasse drikke seg fulle, de er så små, de skal ikke drikke, selv om jeg drakk da jeg var like gammel... merkelig det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå