Gå til innhold

Din første fylle!

Zappza

Anbefalte innlegg

nu juli fyller jeg 18år.. og har ikke drukket enda :dontgetit: gjør det pga prinsipp.. prinsippen min er hvis du drikker etter å bli presset av andre, da er du svak.. så.. jeg venter bare på denne dagen ingen maser på meg.. da drikker jeg da :p:grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nu juli fyller jeg 18år.. og har ikke drukket enda  :dontgetit: gjør det pga prinsipp..  prinsippen min er hvis du drikker etter å bli presset av andre, da er du svak.. så.. jeg venter bare på denne dagen ingen maser på meg.. da drikker jeg da :p  :grin:

5936226[/snapback]

Sorry å måtte si det, men teorien din høres feil ut. Jo lenger du venter, destor større blir presset. Så hvis du venter med å drikke til ingen maser, eller presset forsvinner, så kommer du nok til å vente en god stund. Det går jo an å drikke på dine egne betingelser selv om det finnes gruppepress.

Endret av librana
Lenke til kommentar
for meg er det motsatt.. folk blir lei til slutt av å presse :p nesten ingen som presser nu for tiden :p

5936428[/snapback]

Å ikke drikke er greit, men og forsvare det med at det er et prinsipp siden du ikke skal bukke under for gruppepress blir for teit. Hadde du ikke drukket siden du selv ikke følte lysten hadde jeg kunnet skjønt det, men å ikke drikke for og trasse kompisene dine blir vel litt dumt.

Lenke til kommentar

da har jeg forklart meg feil.. jeg får ikke særlig lysten å drikke når folk presser.. da faller jeg liksom ned, min mening, jeg skal liksom drikke når jeg føler for det. ikke når folk presser, så fort de slutter å presse.. da er det stor sjans at jeg får lyst å drikke... men fortsett gjerne å diskutere med meg om det via PM.. gidder ikke å lage OT her

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Har drukket veldig mange ganger og jeg har alltid huska alt. Sagt mye, gjort mye, spydd mye, men alltid huska alt. Hvem er dere som glemmer ting? :)

5936002[/snapback]

vi som har glemt ting, har som regel drukket veldig mye sprit på veldig kort tid. da kan det lett bli et par timer som har forsvunnet.

har skjedd med meg to ganger. første gangen var et par timer, og den andre vet jeg ikke.

jeg var på vei hjem fra en kamerat. begyndte å gå, så var jeg framme. pleier å ta 15 i edru tilstand. hvor lang tid jeg brukte vet jeg ikke

5936036[/snapback]

Jepp. Mye sprit på kort tid, gjerne på tom mage, det gjør sitt. Med f.eks. øl eller vin klarer jeg ikke å drikke meg dithet at jeg ikke husker noe, selv om jeg kan føle meg mer full.

Lenke til kommentar
Jepp. Mye sprit på kort tid, gjerne på tom mage, det gjør sitt. Med f.eks. øl eller vin klarer jeg ikke å drikke meg dithet at jeg ikke husker noe, selv om jeg kan føle meg mer full.

5936931[/snapback]

Beer then wine, you're fine

Wine then beer, you're queer

Fin huskeregel for når du er på fylla!

Lenke til kommentar

Man har jo også

Generelt

Øl og vin blir fin

Vin og øl blir krøll

Øl, øl, øl, øl, øl, øl, øl, øl, øl og vin blir fin

Vin, vin, vin, vin, vin og øl, øl og vin blir fin

Øl, vin og shot blir flott

Øl, vin, sprit, heroin blir fin

Øl, vin, sprit og drinker med paraply blir spy

Øl, vin, sprit, heroin, kokain og amfetamin blir litt hyper, men stort sett fin

Øl, vin sprit og hetvin, stygg dame blir grise-fin

Øl, vin, sprit, heroin og dispril blir homofil

Drikkeregler for kvinner

Øl og vin blir grin

Vin og øl blir grin og krøll

Øl, vin, sprit, heroin, kokain blir rimelig hysterisk men fin

Øl, vin og globoid blir gravid

Øl, vin, vin, vin, en gratis drink blir stort sett alenemor

Viktig

En måned med øl, vin, sprit, heroin og konjakk blir blakk.

Disse reglene finnes i utallige varianter på utallige språk. Generelt er moralen å ikke drikke alt du finner samtidig.

Lenke til kommentar

Jeg er _så_ glad for at jeg aldri hadde noen avtale med foreldrene mine om at jeg ikke skulle røyke/snuse/drikke/pule før jeg ble 18 ;)

Og i tillegg er jeg økonomisk uavhengig fra foreldrenes side, i en alder av 17 :) Why? Fordi jeg fikk barn = masse penger fra statens lånekasse :)

Lenke til kommentar

Enig. Min første tur på fylla var btw da jeg var 14 eller noe. Begynte fint med øl og noe sprit..........og endte med "lånt" sykkel i grøfta. Det eneste jeg husker er at jeg våknet opp i grålysningen under en DBS jentesykkel :blush:

Lenke til kommentar
Sprit og en unge som nettopp har kommet i puberteten fungerer ikke.

5939413[/snapback]

joda funka fint for meg! :!: Er en del år siden nå, men er det noen fyller jeg husker med glede så er det dem.. Ble ikke dagen'derpå dårli heller den gang gitt! ;)

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å vere avholdsmann til jeg fyller 20 år for da får jeg mopedlappen når jeg blir 16, blilappen når jeg blir 18, og 10.000 i støtte til bil når jeg blir 20..

5937595[/snapback]

Å vente med å drikke de to årene fra 18 til 20 for lusne ti tusen kroner til bil? :ohmy:

Lenke til kommentar

Min første skikkelige fyllekule på en fest da jeg nettopp hadde fylt 16. Hadde fått en bekjent til å kjøpe øl til meg, og så tok jeg en flaske vodka av faren min.

Jeg spøy såklart, slik så mange andre den første gangen. Men jeg blacket ut i et par timer mens spyingen holdt på, så jeg har egentlig bare gode minner fra den festen. En herlig måte å debutere med alkohol på.

Lenke til kommentar

første gang jeg på fylla var da jeg var 15 eller 16 år gammal

hadde en 0.7liters flaske med smirnoff og en 0.5liter med shwepers som blandevann :wee:

dere kan jo selv tenke dere hva som skjedde :whistle:

husker ikke mye fra den kvelden... men våkna opp i skogen alene oppspist av mygg og maur osv :ermm:

ble fortalt at han ene hadde sagt at dem skulle gå, så hadde jeg stått å sagt jeg skulle banke han og rett etter hadde jeg vist lagt meg til og sove :D

men lærer av sine feil :)

og btw, den shwepers som er rød (husker ikke hav den varianten heter) er bra som blandevann, etter hva jeg husker iallefall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...