Gå til innhold

Din første fylle!

Zappza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri vært det og er stolt av det ;)

5932432[/snapback]

Hvorfor er du stolt av det?

5933535[/snapback]

er vel ikke noe å skryte av, men ikke vær flau heller ;)

Har aldri vært full jeg heller.. er 15 år alt, så det er nå på tide snart..

Lenke til kommentar
Hjemmebrent var det man fikk tak i på den tiden.

hm, for 4-5 år siden fikk man vel i tak i det meste man får itak i nå ?

5933522[/snapback]

På den tiden, som i da jeg var 15. Ikke fordi det var i 2002, men fordi jeg var mindreårig, og de fleste vennene mine var det. Da fikk man ikke tak i øl eller polvarer, men på hjemmebrenten håndheves sjeldent aldersgrensene, ikke sant? :)

Lenke til kommentar

Jeg var vel 15 år da jeg var full for første gang. Var hjemme hos bestevenninda mi, sammen med en del andre venninder. De hadde tenkt å drikke, men jeg hadde faktisk ikke store planer om det. Men så fant jo bestevenninda mi ut at jeg skulle sjenkes og det var vel det sånn skjedde. Jeg tåler utrolig lite alkohol, så etter 2 rusbrus og litt sprit var jeg helt borte.

Etterhvert kom det en del søte gutter, og jeg ville bli der. Men venninda mi drog meg fra festen, for å stikke til typen hennes. Siden det var et stykke fra der vi var stjal vi en sykkel, og jeg satt bakpå. Etter å ha velvet 3 ganger, ga vi opp og bare lot sykkelen ligge i veien. Når vi kom frem hadde jo selvsagt typen hennes besøk av noen kamerater som jeg flørta med på en veldig dum måte, deretter klatret venninda mi og jeg i noen trær før bestevennen min ringte og fortalte at sykkelen til faren hennes var borte. Tihi :innocent: Så da måtte vi løpe opp og hente sykkelen igjen. Etter alt dette møtte jeg på noen fra klassen som jeg klarte å drite meg ut foran, så ble jeg fulgt hjem og lagt i seng. Værste fjortissfyll! Blir helt flau av å tenke på det!

Jeg personlig husker ikke stort fra dette, men jeg fikk høre det en stund etterpå. Sverget at jeg aldri skulle drikke igjen, men det ble jo selvsagt brutt helgen etterpå. :p

Lenke til kommentar

Var vel i fjor sommer.

Midt i sommerferien før 9'ende.

Drakk ikke mye da, rundt 8 rusbrus.

Føte meg ikke helt klar for sprit da så ble bare artigt

brisen og traska rundt med kompiser og snakka.

Mye som har skjedd med drikkevanene miine fra den gang :!:

Blir fremdeles bare fjortisfyll da...15 nå.

Lenke til kommentar
Har aldri drukket, og kommer til å vente en stund med det...

Som vi kan lese i denne tråden er alkohol før du er 18 for loosers^^

5933408[/snapback]

Haha, du aner ikke hvor mye morro du går glipp av om du ikke drikker i ungdomstiden..

Altså, da mener jeg mellom 15-18 år.. I den tiden så skjer det såpass lite, så fyll i helger er en veldig opptur..

Blir kjent med veldig masse folk via fester :)

Lenke til kommentar
Har drukket veldig mange ganger og jeg har alltid huska alt. Sagt mye, gjort mye, spydd mye, men alltid huska alt. Hvem er dere som glemmer ting? :)

5936002[/snapback]

vi som har glemt ting, har som regel drukket veldig mye sprit på veldig kort tid. da kan det lett bli et par timer som har forsvunnet.

har skjedd med meg to ganger. første gangen var et par timer, og den andre vet jeg ikke.

jeg var på vei hjem fra en kamerat. begyndte å gå, så var jeg framme. pleier å ta 15 i edru tilstand. hvor lang tid jeg brukte vet jeg ikke

Lenke til kommentar

må innrømme jeg er litt skuffet.

3 shots med fernet branca i går :love: over en time og 3 glass hvitvin når jeg kom hjem (kan jo ikke la den gå ut på dato vel!)

eneste som skjedde var at balansevnen og kordineringsevnen var litt redusert. hadde ingen problemer med å gå eller noe, det bare føltes litt merkelig.

og ingen dagen derpå opplegg... skuffet, meget skuffet :p

Lenke til kommentar

Første gang jeg drakk var jeg 14(høsten 04), var hos en kompis og drakk vel 4 rusbrus eller no. Det gikk greit. Drakk en del ganger etter det. Men så i sommerferien 05 var jeg i Danmark. Der kjøpte jeg en 0.7l Hot'N sweet. Da jeg kom hjem hadde en kompis av meg fest. På de nfesten drakk jeg hele Hot'n Sweet'en og 4-5 pils. Kan si jeg ble ganske shakey da. Spydde svart spy senere på kvelden. Var herlig og stå opp klokka halv 9 neste dag og selge VG på dørene til folk.

Lenke til kommentar

Første gangen jeg drakk shotta vi Sambucha og drakk hvit-vin.

Jakka mi ble stjelt, og en kompis måtte ut å lete etter mobilen min mens jeg satt dødrukken i en stol. Så fulgte han meg og venninna mi trygt hjem etterpå.

Vært full på Sambucha en gang til etter der, og aldri mer. Jeg greier ikke synet av flaska en gang...:s

Lenke til kommentar
Har drukket veldig mange ganger og jeg har alltid huska alt. Sagt mye, gjort mye, spydd mye, men alltid huska alt. Hvem er dere som glemmer ting? :)

5936002[/snapback]

vi som har glemt ting, har som regel drukket veldig mye sprit på veldig kort tid. da kan det lett bli et par timer som har forsvunnet.

har skjedd med meg to ganger. første gangen var et par timer, og den andre vet jeg ikke.

jeg var på vei hjem fra en kamerat. begyndte å gå, så var jeg framme. pleier å ta 15 i edru tilstand. hvor lang tid jeg brukte vet jeg ikke

5936036[/snapback]

Det som er, kilimeterene blir borte når man drikker. Merket det nå en fest, hadde vært på vors og skulle bort til festen, husker hele turen, det var langt i strekning, men skjønte ikke hvorfor det ikke tok lenger tid:S..

Lenke til kommentar

Mja første gangen jeg var dritings for første gang var vel vinterferien mellom ungdomsskolen og VGS. Er jeg 17 da? Uansett, begynte på fredag med at jeg ble sjenka på med masse rart - og endte med at jeg var komplett møkk dritings fra fredagskveld til langt utpå formiddagen på fredag. Husker bare bruddstykker av den helga. Jeg veit jeg hadde meg med ei, vaska en naken gutt som hadde spydd på seg på dass med svamp, la heftige aksjer på ei sånn hekse-mus som hang på veggen i timesvis (sier dem) og tente på hagemøblene til de vi drakk hos.

Husker iallefall at jeg tenkte "HVA I FAEN SKJEDDE?" når jeg rangla hjemover den søndagen. Var egentlig ustyrlig artig hele den episoden. Har hatt værre fyllekuler etter det, men da skjønte jeg iallefall hva som skjedde.

Lenke til kommentar

Det var på en Olav Stedje konsert! Hehe.. Hadde det kjempekjekt, sang med på sanger jeg trodde jeg kunne, og dummet meg vel skikkelig ut. Men sånt hører vel til? Har aldri vært drita da, og det er jeg glad for :)

Endret av librana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...