Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 :!: :!: nei så bra :!: Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 :!: :!: nei så bra :!: 5929417[/snapback] noe bra her da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hihi Beste fyllehistoriene er fra når man er liten da, finner tilfeldigvis(?) flasker fra familien, og tror det enten er vann eller brus og heller det i seg. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 15 år trur jeg.. Stjal pappa`s collection konjakk, fylte på vann, og drakk.. Jeg og en kompis.. I tillegg drakk vi noe annet skvip.. Gikk en tur for å bade men klarte ikke å holde oss på veien så vi krøp ca. 500 m, badet naken.. Deretter gikk vi hjem og la oss i badekar og sovnet til neste dag.. Var rimelig forfrossen da vi stod opp, og vi har ikke snakket om dette siden jeg og kompisen min. Han har ennå et arr etter et fall nedi et buskas. Det må nevnes at fatter`n ikke var særlig blid at vi tok konjakken, og særlig ikke for å ha vannet den ut/ødelagt den.. Han hadde visst fått den i gave og den skulle ikke drikkes.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 By the way er det ikke skikkelig fylla før dere har blackout. 5929225[/snapback] Det er ikke alle som får blackout. Jeg har aldri fått blackout, kroppen sovner eller så kaster jeg opp før den tid. Har fått svarte hull, men aldri helt blackout. Første gangen var vel kanskje i 13-14års alderen. Var hos en kompis og drakk skikkelig dårlig sprit. Tror nesten alle kastet opp og kan minnes kameraten min lå i fosterstilling på badegulvet og at en annen sovnet med spy over hele t-skjorten. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Mange artige historier her ja Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Klokken er 6 på kvelden. Jeg og noen kompiser har LAN. Plutselig ringer telefonen til den ene kompisen, og det er, la oss si, Gisle. Gisle og kompisen min (la oss kalle min kompis for Ole) har følgende replikkveksling: "Gisle, hva faen gjør du?" "Jeg drikker!" "Hvor!" "Jeg er hos deg ffs!" "HVA I F?" "Braut meg inn, trokke tanta di merka noe, hihi.." Følgelig drar vi til Ole, og der sitter Gisle, begynner å bli litt smårusa. Et kvarter går, og jeg får min første karsk. Syns det smaker ganske godt, og får en til. Senere på kvelden er formen bedre, har konsumert kanskje 3dl 40%, og kjenner meg svimmel og i godt humør. Jeg og en kompis spiller luftgitar til AC/DC. Ut over kvelden er en venninne av meg også så uheldig at hun søler ut 40% sprit i håret på en kompis, dette renner så ned i øynene. Ikke bra Dagen etterpå våkner jeg på en liiiiiiten sofa med svett hår og lett hodepine. Vekker noen kompiser, og vi begynner å rydde. Husker ikke om vi fikk vekk den svære brune flekken midt på gulvet, vet forresten heller ikke hva som lagde den. Ah, jo, jeg var femten. Ekte fjortissfylle, morsom som f. osv. Ikke at jeg ikke har vært tusen ganger fullere i ettertid Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 :!: :!: nei så bra :!: 5929417[/snapback] noe bra her da? 5929432[/snapback] Din sin var meget bra syns jeg. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 13 år og fortsatt clean, men uansett så er det vel ganske umulig å klare å unngå at foreldrene merker det, så venter nok litt enda ja Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Var vel egentlig tredje gangen jeg drakk. En kamerat og jeg var i leiligheten min. Vi likte tequila på den tiden, og to venninner av oss skulle komme på besøk senere den kvelden. (En av de to venninnene er nå sammen med kameraten min.) Kameraten min og jeg ventet på at de skulle komme, og plutselig ringte telefonen. Etter en kort samtale sa kameraten min at de hadde drukket sykt mye, og at vi måtte kaste i oss tequilaen fort som F. Drakk over halvparten av tequilaflaska på 20 minutter, rett etter at vi var ferdige så ringte det på døren. Jentene kom inn, vi satt og snakket en stund, og den ene jenta forsvant på toalettet. Jeg følte plutselig at det ble svært varmt, svettet som en gal, og stirret inn i veggen. (ifølge kameraten min.) Så reiser jeg meg opp, løper på dass, men der var døra låst, så jeg snur meg mot utgangsdøra, løper på døra og smeller hodet i den. Spyr på trappa, på plenen, og på et tre. Naboen tvers over leiligheten hadde hagefest, så jeg vil si at rundt 15-20 mennesker så alt dette. Så sovner jeg på plenen. Så våkner jeg etter en stund, ser at de to jentene løper ut av leiligheten min, kameraten min kommer etter, spyr, og sovner 10 meter unna meg. Jeg blir borte igjen, og våkner av at hunden til naboen slikker meg i ansiktet. Det var "artig". Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Har aldri vært det og er stolt av det Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 By the way er det ikke skikkelig fylla før dere har blackout. 5929225[/snapback] Det er ikke alle som får blackout. Jeg har aldri fått blackout, kroppen sovner eller så kaster jeg opp før den tid. Har fått svarte hull, men aldri helt blackout. Første gangen var vel kanskje i 13-14års alderen. Var hos en kompis og drakk skikkelig dårlig sprit. Tror nesten alle kastet opp og kan minnes kameraten min lå i fosterstilling på badegulvet og at en annen sovnet med spy over hele t-skjorten. 5929528[/snapback] Hm, javel. Tror ikke jeg tror på deg, men la oss overlate den delen til mythbusters o.l. Uansett kvalifiserer sorte hull til at du har hatt en delvis blackout, så jeg disser ikke dine drikke-skills Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Første gangen jeg var full regner jeg også som en av de beste.. Hadde det skit artig og var skikkelig pære drita... Og spøy litt etterpå Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 jeg takler ikke å blande. synes det smaker dritt uansett hva du kaster oppi. så jeg drakk alltid rent (ja drakk. har mer eller mindre sluttet på mine "eldre dager". men er jo gøy å mimre litt da ) 5927202[/snapback] Avhold er waste of space mener jeg da. Hvor gammal er du egentlig? Selv var jeg rundt 12 og drakk Campari blandet med appelsin juice (ÆSJ) Noe jeg ikke gjør igjen Lenke til kommentar
Battone Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 By the way er det ikke skikkelig fylla før dere har blackout. 5929225[/snapback] Det er ikke alle som får blackout. Jeg har aldri fått blackout, kroppen sovner eller så kaster jeg opp før den tid. Har fått svarte hull, men aldri helt blackout. Første gangen var vel kanskje i 13-14års alderen. Var hos en kompis og drakk skikkelig dårlig sprit. Tror nesten alle kastet opp og kan minnes kameraten min lå i fosterstilling på badegulvet og at en annen sovnet med spy over hele t-skjorten. 5929528[/snapback] Hm, javel. Tror ikke jeg tror på deg, men la oss overlate den delen til mythbusters o.l. Uansett kvalifiserer sorte hull til at du har hatt en delvis blackout, så jeg disser ikke dine drikke-skills 5932757[/snapback] Hmm, har en del "erfaring" med å drikke MYE da jeg tåler en del.. Kan bekrefte at ikke alle får blackout, jeg får det aldri.. Dette er selvsagt utrolig irriterende og roten til mang en fylleangst, hadde vært mye bedre med blackout og glemt alt. Har vel mer eller mindre sluttet å drikke meg full da jeg har fylleangst og er generelt i dårlig form 3-4 dager etter ei rotbløyte. Det må nevnes at "sorte hull" i hukommelsen ikke er det samme som blackout, blackout er hukommelsestap over mye lengre tid enn "sorte hull". Disse "sorte hullene" kan ved hjelp av venner og bekjente huskes, mens blackout er totalt hukommelsestap.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hmm, har en del "erfaring" med å drikke MYE da jeg tåler en del.. Kan bekrefte at ikke alle får blackout, jeg får det aldri.. Dette er selvsagt utrolig irriterende og roten til mang en fylleangst, hadde vært mye bedre med blackout og glemt alt. Har vel mer eller mindre sluttet å drikke meg full da jeg har fylleangst og er generelt i dårlig form 3-4 dager etter ei rotbløyte. Det må nevnes at "sorte hull" i hukommelsen ikke er det samme som blackout, blackout er hukommelsestap over mye lengre tid enn "sorte hull". Disse "sorte hullene" kan ved hjelp av venner og bekjente huskes, mens blackout er totalt hukommelsestap.. 5933037[/snapback] Ok, jeg gir meg. Dere får ikke blackout. Men du skulle bare visst hvordan fylleangsten er med blackout...Greit å glemme de jævligste tingene du gjør, men siden jeg er en ganske snill fyr gjør jeg aldri noe fryktelig dumt uansett. Uansett, dere vinner, jeg gir meg. Fortsett med historiene Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Var 14 år første gang tror jeg Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Har aldri drukket, og kommer til å vente en stund med det... Som vi kan lese i denne tråden er alkohol før du er 18 for loosers^^ Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Var vel 15, og fant ut av NÅ skulle vi se hvordan alkohol fungerte. Hjemmebrent var det man fikk tak i på den tiden. Man visste ikke hvordan sprit virka, og ikke hvor mye i tålte, så vi tippa på at å dele en halv liter skulle fungere. Og når den ble det på 15 minutter, så gjorde den det. Husker bare bruddstykker frem til klokka 5 neste ettermiddag. De involverer å høre at noen roper "for helvete, Richard har falt gjennom hekken", å forklare foreldrene til en venninne at jeg ikke var full, og at jeg ikke klarte å reise meg fra en sofa. Mamma lurte på om jeg hadde drukket noe. Nei, det hadde jeg ikke. Var bare litt dårlig. Å, hva man ikke visste. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Var vel 15, og fant ut av NÅ skulle vi se hvordan alkohol fungerte. Hjemmebrent var det man fikk tak i på den tiden. Man visste ikke hvordan sprit virka, og ikke hvor mye i tålte, så vi tippa på at å dele en halv liter skulle fungere. Og når den ble det på 15 minutter, så gjorde den det. Husker bare bruddstykker frem til klokka 5 neste ettermiddag. De involverer å høre at noen roper "for helvete, Richard har falt gjennom hekken", å forklare foreldrene til en venninne at jeg ikke var full, og at jeg ikke klarte å reise meg fra en sofa. Mamma lurte på om jeg hadde drukket noe. Nei, det hadde jeg ikke. Var bare litt dårlig. Å, hva man ikke visste. 5933507[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå