Gå til innhold

Din første fylle!

Zappza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke helt hvor gammel jeg var jeg, akkurat fylt 16 trur jeg.

Var hos en kompis, drakk pils og ble full. Så trente vi gutta i fylla med benk.

Jeg knuste en vase. Og folka sovnet rundt omkring i huset.

Dagen etter dro jeg til venninna mi og drakk igjen :p

Ble ikke dritings, bare helt vanlig full.

Eneste gangen jeg har vært så full at jeg ikke husker ting, som et svart hull.

Det var når det var fest hos en kompis av meg, og jeg syntes det var litt kjedelig.

Og jeg hørte at en skrøyt av at han klarte å styrte en pils uten å brekke seg, så da bestemte jeg meg for at det skal jeg klare mye bedre enn han, enkelt. Siden jeg liker pils hehe.

Så da drakk jeg 12 pils på styrten rett etter hverandre uten å brekke meg eller noenting, bare masse raping :p (har forresten aldri spydd i fylla)

Da ble jeg så dritings at det siste jeg husker var at jeg ikke klarte å se ordentlig, det var som å miste synet. Så husker jeg ikke mer før 2 timer senere.

Lenke til kommentar
Min første fylle har latt vente på seg, og det skal den jaggu gjøre også ;)

Har tenkt å leve som en slags avholdsmann lenge, jeg :!:

Kanskje drikke litt vin til maten av og til, men øl smaker piss..

5928741[/snapback]

Vanesak det.

5928781[/snapback]

Har hørt det skal være en vanesak, ja, men hva er vitsen i å venne seg til å bli drita på noe som i bunn og grunn ikke smaker godt? :p

Fikk smake en slurk øl av far min bare for å få et inntrykk av hva folk drikker seg dritings på.

Lenke til kommentar
jeg sluttet å drikke pga:

drakk jeg øl så ble jeg mett, ikke full. og i slutten ikke brisen en gang.

drakk jeg sprit ble jeg som regel full før alle andre og trøttere/sløvere før alle andre.

pluss jeg lå hele søndagen, så der var helgen ødelagt. og mandag var det skole/jobb.

og etter en lang lang stund fant jeg ut at dette ikke var det store.

så jeg har ikke drukket siden juni '05 og har ikke planer om å drikke i nermeste fremtid heller.

jeg foretrekker heller en innekveld med dama hvor vi koser oss med en god film, chips, sjokolade og brus  :thumbup:

5928703[/snapback]

Good4you

btw...har aldri drukket

Lenke til kommentar

Drikk Tuborg! Litt pingleøl, men det smaker ikke så vondt.

Min første fyll var da jeg var 17. Jeg var med en veninnde, og vi var kun fem personer der, og tre av oss drakk. Jeg drakk fire cider og vodka, og det hele gikk roligt for seg. Helt til vi begynnte å danse. Jeg skulle lære dem å danse vals, men så hadde vi ikke vals musikk, og jeg måtte demonstrere med en kost. Det tok litt av. Senere hoppet vi paradis på lekeplassen, og jeg husker jeg krabbet opp trappa til slutt.

Det hele var egentlig utrolig fjortis, men sinnsykt gøy!

Lenke til kommentar
Drikk Tuborg! Litt pingleøl, men det smaker ikke så vondt.

Min første fyll var da jeg var 17. Jeg var med en veninnde, og vi var kun fem personer der, og tre av oss drakk. Jeg drakk fire cider og vodka, og det hele gikk roligt for seg. Helt til vi begynnte å danse. Jeg skulle lære dem å danse vals, men så hadde vi ikke vals musikk, og jeg måtte demonstrere med en kost. Det tok litt av. Senere hoppet vi paradis på lekeplassen, og jeg husker jeg krabbet opp trappa til slutt.

Det hele var egentlig utrolig fjortis, men sinnsykt gøy!

5928973[/snapback]

Tuborg :)

Rignes Pils ekke no godt i forhold til Tuborg!

Lenke til kommentar

Jeg drakk vel så smått på fester fra jeg var 14 og oppover... men den første skikkelige fyllekula skjedde når jeg var 17.. var på språkskole i New York, og bodde hos en familie der. I samme huset bodde det en utvekslingsstudent til og en eks-marinesoldat. Selve familien var på ferie da dette var midt på sommeren. Marinesoldaten hadde en budweiser-maskin i kjellern i hybelen sin, og fylte opp flere store kegs med øl til oss. Jeg kan huske at jeg ble dårlig etter å ha tømt ned en gallon øl (3.8 liter), men stemningen var fortsatt god. Etter det var det masse shots med alt fra tyrker til rein vodka. Jeg kan huske at jeg telte til 17 shots før jeg ikke husket noe mer. Jeg våknet opp 24 timer senere på gulvet på kjøkkenet med spy over alt. Jeg følte meg helt utrolig dårlig og det verket i hele kroppen bare ved å røre på en finger. Jeg ble dratt ut på plenen bak huset hvor de spylte meg ned med hageslangen, og slengte meg oppi badebassenget... derfra kravlet jeg meg ut på plenen igjen og ble liggende der i ca et døgn til. :roll: Etter et døgn følte jeg meg litt bedre så jeg klarte å stå opp selv og få i meg noe mat. Et par timer senere kom familien i huset hjem. De visste heldigvis ikke om hva som hadde skjedd. Da hadde jeg nok blitt sent hjem. :blush:

Lenke til kommentar

Huff, min første fyllekule, husker jeg så alt for godt. Drakk meg dritings på rødvin, cognage (Braastad V.S, smaker piss i forhold til V.O.S.P) og Bailies. Fytte rakkern jeg var dårlig dagen etterpå. Kvalm, snurret, tørst, spyklar og døende.

Edit: Øl smaker piss, har aldri drokke meg dritings på øl. Øl er greit på etterpåfester når jeg er så dritings og smaksløkene så totalt ødelagt at jeg ikke kan kjenne smaken på skvipet som kalles "øl".

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Den første gangen jeg var SKIKKELIG på fylla var på Kos i Hellas, sommeren 2004. Var nest siste dagen der, og for å unngå å være fyllesjuk på flyet bestemte vi oss for å dra den helt ut den kvelden istedenfor. Det var særdeles lite lurt. Var en bartender der som var veldig glad i oss. Han mekket opp oppskriften på katastrofe, dvs. en særdeles kvass Long Island Ice Tea. At jeg fikk den ned skjønner jeg ikke, men jeg gjorde nå det allikevel.

Etter det blir ting gråere, gråere og gråere før det blir svart. Husker at jeg ble bedt om å legge meg med ryggen over bardisken for å få tequilashots servert på en særdeles original måte...

Jeg hadde visst forsvunnet, og det var bare flaks at kompisene mine fant meg igjen. Når de skulle ta en taxi til hotellet så de tre fremmede jenter som bar på noe som minnet om en død mann. Den mannen var meg. Jeg aner ikke hvor jeg var, hvem de jentene var, og hva som hadde skjedd hvis ikke de hadde hjulpet meg, men uansett setter jeg pris på at de gadd. Takk, jenter! :w00t:

Neste morgen var jeg så fyllesjuk at jeg skalv som et aspeløv selvom det var +30 grader i lufta...har aldri opplevd noe liknende hverken før eller senere.

By the way er det ikke skikkelig fylla før dere har blackout.

Lenke til kommentar

Er så jævlig dagen etterpå. Jeg for min del er forferdelig glad i cognage (som sakt, VSOP Braastad) så jeg presterte å drikke nesten en hel flaske alene, mange glass. Etter mange glass cocnage (og litt drikking av bordet fordi jeg sølte de elde varer ut) var det kveldstid. Jeg kjørte seng (alt snurra), jeg var kvalm ikke utrolig døende den natta. Snorka som et uvær hele natten til stor fortvilelse til de andre i huset som ikke fikk sove. Våkna dagen etterpå med vond hals, tømmermenn og sure mennesker rundt meg som var fyllsyk pluss de hadde ikke fått den obligatoriske søvnen som trenges etter en fyllekule.

Så var det da den typiske frasen dagen derpå "det skal altså bli lenge til neste gang æ drikk".

Lenke til kommentar
Har tenkt å leve som en slags avholdsmann lenge, jeg

Kanskje drikke litt vin til maten av og til, men øl smaker piss..

ÆSJ, jeg HATER vin.. men det er vel individuelt ;p

før synes jeg øl smakte drit.. men går fint nå :)

5929266[/snapback]

Spørs hva slags vin det er snakk om. Rødvin og portvin smaker grusomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...