Gå til innhold

Din første fylle!

Zappza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, har ikke kommet ennå.

Lurer på hvordan jeg er i fylla. Kommer sikkert til å sette meg ned i et hjørne og grine for meg selv.

Lenke til kommentar
Første fylla ble tilbrakt sittende ganske så stille på et russetreff (jeg var 18) og synes synd på meg sjøl. Andre gang jeg var skikkelig drita var jeg utrolig flau og sjanglet meg hjem og la meg.

Første var øl, andre var vodka + blandevann.

5926826[/snapback]

Du er ikke full før du ikke husker hva du har gjort før det har gått 1 uke eller 2 før det kommer tilbake små bilder.

Altså, en "Fylle Post" er jo så utrolig teit, vedder på at han som lagde posten er 14 og et halvt, og akkurat ferdig med fylla, mekka seg dame, og er grise stolt.

Sry Mac, men syns denne posten er små teit, men mange kommer til og klage nå, men min mening. Og den burde jeg kanskje holde for meg selv ?

Lenke til kommentar
Altså, en "Fylle Post" er jo så utrolig teit, vedder på at han som lagde posten er 14 og et halvt, og akkurat ferdig med fylla, mekka seg dame, og er grise stolt.

Sry Mac, men syns denne posten er små teit, men mange kommer til og klage nå, men min mening. Og den burde jeg kanskje holde for meg selv ?

5927592[/snapback]

Jeg er fjorten år ja, ferdig med fylla er jeg ikke, har ikke drukket på leeenge, dame er heller ikke mekket, og tilslutt... Nei, jeg er ikke stolt ;)

Laget denne posten for å se om det var andre som hadde det like ille som meg, for så og flire av det ;)

Ytringsfrihet er ikke noe man legger skjul på, si hva du vil :)

Lenke til kommentar

Første fylla var vel da jeg var 15 og hvis jeg ikke tar helt feil så er det nøyaktig 6 år siden mtp at vi drakk påskehelgen :ohmy: Jeg, en kompis og dro til den peneste jenta i klassen min, husker ikke årsaken, men dit dro vi. Vi så på tv og kjedet oss ganske mye helt til hun fant ut at vi kunne drikke litt hjemmebrent som faren hadde til overs fra et bryllup av noe slag. Vi ble med på det og hun hentet hjemmebrent og solo som blandevann. Vi fortsatte å se på tv og jeg ble merkelig nok aldri full, trodde jeg. Jeg drakk glass etter glass uten å merke noe som helst, helt til jeg måtte reise meg for å gå på do en liten tur. Da virket spriten som den skulle og jeg ble full. Så husker jeg ikke så mye(mest fordi at det er 6 år siden), men det jeg husker er at jeg spydde opp middagen jeg spiste tidligere på dagen ut over plenen deres + litt på altanen siden jeg hang over den. Så tuslet jeg hjem og ingen spenstige saker skjedde i min første fylla-historie.

Edit: Over plenen for pokker, ikke av plenen.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

16. Mai, 2000. Nylig fyllt 14. Kjøpte en 6 pakking Tou Fatøl, 0,5 l. Var bare å vandra rundt og snakkte med folk i Sandvedparken i Sandnes (der alle ungdomskole folka henger (pleide hvertfall) på 16. Mai). Jeg drakk bevisst sakte fordi jeg hadde ikke planer om å bli for dritas, og klarte meg ganske fint.

Lenke til kommentar

Har aldri vaert full. Liker ikke tanken paa aa drikke bare for aa bli full, er idioti. Har det svaert morsomt uten alkohol, saa det eneste jeg nyter av alkohol er til maaltid :)

Mener ogsaa at det aa debutere med alkohol naar man er 12-15 er dumt. Altfor ung da, rett og slett.

Lenke til kommentar

Det var vel det året jeg fylte 14 at jeg ble ordentlig full for første gang.

Jeg ble innvitert oppover til ei venninne(nr1) (året gamlere enn meg) og broren (enda litt gamlere) hennes. Der oppe var også 2 stk til, en venninne(nr2) og en kompis av dem.

Klokka var vel rundt 21-22 på en lørdag. Hjem til henne var vel ca 1mil eller noe fra oss. Jeg spurte mamma og pappa om jeg kunne få dra, og de skjønte jeg at skulle dra for å drikke. Både mamma og pappa hadde tatt seg et par øl, så de kunne ikke kjøre meg. Men pappa sa at jeg godt kunne ta taxi, han skulle spandere. (Maxi)Taxien kom og jeg fikk 500kr jeg satte meg inn. Taxisjåføren var drit kul husker jeg, og hadde egentlig ikke peiling på hvor han skulle kjøre. Så vi fikk vennina mi til å blinke med noe lys på huset. På tur opp til huset tok vi feil vei (mørkt), så vi måtte kjøre over et jorde (var på høsten, så det var akkurat speika, så det gikk greit =) . Når jeg kom inn slengte broren hennes en øl forran meg på bordet, med beskjed om å drikke. Da smalt det. Vi hadde i oss tyrker-shotter, øl, og andre finurlige saft-blandet-med-HB-drikker.

Vi var ute i låven og hoppet i høyet, ropte og skrålte.. Også skulle jeg legge meg, noe som ikke gikk helt smertefritt. Jeg ble lagt på et gjesterom, da fant jeg ut at jeg skulle "lese" Donald-Blad, men det ble heller til at jeg forestilte at jeg pratet med Donald og folkene i bladet. Etterhvert ble jeg liggende i fotenden i sengen til venninne(nr1).

Om morgenen/formiddagen ble jeg hentet av pappa. Dro hjem, og jeg lå _hele_ dagen på sofaen min og sov/hadde det vondt med meg selv.

Men jeg spydde ikke :D Evig stolt over å ha klart å holde det nede på fest.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
jeg takler ikke å blande. synes det smaker dritt uansett hva du kaster oppi. så jeg drakk alltid rent (ja drakk. har mer eller mindre sluttet på mine "eldre dager". men er jo gøy å mimre litt da  :) )

5927202[/snapback]

Rent er best :) Drikker ikke annet hvis jeg ikke får av andre.

Har vel aldri vært helt full, bare brisen, og det var sist helg.

Var hjemme-alene-fest til ei venninne i klassen, hadde bare med 3 øl, men klarte å få til meg et (vanlig) glass ren Absolut, litt mer fra ei flaske, noe rusbrus og litt mer øl pluss noe absolut blanda med saft og greier.

Godt var det :)

Gjorde ikke det store, la meg bare bak stuebordet på gulvet utover kvelden, holdt på å sovne da faren hennes kom hjem igjen :p Reiste meg fort opp igjen ja! Han dro igjen, og jeg la meg i senga. 2 minutt etterpå kom hele gjengen og hoppa oppå meg, så jeg måtte gå ut på krakken og legge meg litt (var veldig kaldt...). Ble henta av søstra til kompisen min jeg satt på med : )

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var (og er) stor motstander av folk som begynner å drikke for tidlig, så jeg var bestemt på å vente til jeg var 18. 16 år gammel blir jeg tilbudt et par shots med Ouzo av en kompis og jeg svarer ja. Jeg drikker og drikker og kjenner ingenting, før det smeller og jeg ligger på do og spyr. Gikk deretter hjem, sov litt, så kom jeg tilbake på festen midt på natten. Har til denne dag ikke hatt verre bakrus enn det jeg fikk da. Begynte å drikke det året jeg fylt 18, fyller seint, så jeg jukset litt.

Lenke til kommentar

jeg sluttet å drikke pga:

drakk jeg øl så ble jeg mett, ikke full. og i slutten ikke brisen en gang.

drakk jeg sprit ble jeg som regel full før alle andre og trøttere/sløvere før alle andre.

pluss jeg lå hele søndagen, så der var helgen ødelagt. og mandag var det skole/jobb.

og etter en lang lang stund fant jeg ut at dette ikke var det store.

så jeg har ikke drukket siden juni '05 og har ikke planer om å drikke i nermeste fremtid heller.

jeg foretrekker heller en innekveld med dama hvor vi koser oss med en god film, chips, sjokolade og brus :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...