ovinn Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hehe, kjett det, når muttra får se deg full og greier. Muttra har aldri sett meg full før, ikke fattern hell, takk GUD! Da hadde jeg nok sitti hjemme til jeg blir tjue Ble visstnok tatt med 8 rusbrus av stefaren min da, vi skulle på LAN på hytta^^ Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg kjøpte selv:) Var alltid skummelt, hehe. Kjekt med lett-mc lappen. En gang viste jeg den, selvom det stod jeg var 16-17, fyren i kassen godtok det, hehe. De andre gangene bare åpnet jeg lommeboken så de i kasse så det var et førerkort der, da hendte det de ikke spurte:D 6214952[/snapback] Jeg tror jeg var rundt 15 da jeg kjøpte selv for første gang Jeg så ut som den fjortissen, og påsto at jeg hadde lommeboka i bilen, og at jeg kunne jogge ut og hente den, men da ville køa bli så lang, og da fekk je kjøpt. Funka alltid Edit: Jeg har ofte prata me morrmi mens jeg har vert full... Og her om da'n sa ho at jeg var mye hyggeligere når jeg var full Endret 31. mai 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg kjøpte selv:) Var alltid skummelt, hehe. Kjekt med lett-mc lappen. En gang viste jeg den, selvom det stod jeg var 16-17, fyren i kassen godtok det, hehe. De andre gangene bare åpnet jeg lommeboken så de i kasse så det var et førerkort der, da hendte det de ikke spurte:D 6214952[/snapback] Jeg tror jeg var rundt 15 da jeg kjøpte selv for første gang Jeg så ut som den fjortissen, og påsto at jeg hadde lommeboka i bilen, og at jeg kunne jogge ut og hente den, men da ville køa bli så lang, og da fekk je kjøpt. Funka alltid Edit: Jeg har ofte prata me morrmi mens jeg har vert full... Og her om da'n sa ho at jeg var mye hyggeligere når jeg var full 6216349[/snapback] Jeg ble tatt når jeg var snydens! Ble helt vilt dritings på nyttårsaften for noen år siden. Klarte ikke åpne øynene eller snakke. Jeg gikk hjem og mamma og pappa fant fort ut at jeg var full. Jeg var 16år da. Det eneste mamma sa var "ble det litt mye sterk brus?" så lo hun. Nevnte det ikke igjen før 2 år seinere, hehe. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 En jeg kjenner som er 89' modell kjøper spriten sin selv på polet ;o Blir ALDRI spurt om leg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvordan får du tak i drikke i baren når du bare er 16, DJ Ovin? Du skal jo liksom være 18 år 6213509[/snapback] Var ikke noe problem når jeg var 16 Litt morsomt med to år eldre kompiser som blir spurt - men ikke deg. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ikke noe problem å få tak i før man er 18 nei, men det oppdager ikke mange før de skal kjøpe for første gang når de er 18 Tror det tok et halvt år fra jeg fylte 18 til første gang jeg faktisk ble spurt jeg! Og nei, det kom ikke av at jeg ikke kjøpte ofte Når det er sagt så var det faktisk en nedtur og ikke bli spurt når man sto der med lovlig legg ^^ Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Når det er sagt så var det faktisk en nedtur og ikke bli spurt når man sto der med lovlig legg ^^ 6219469[/snapback] Så jævlig og Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg vet ikke hvor dere bor, men her omkring, så maser alle konstant om legg. Kanskje jeg ser liten ut eller noe, jeg vet ikke jeg... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ikke noe problem å få tak i før man er 18 nei, men det oppdager ikke mange før de skal kjøpe for første gang når de er 18 Tror det tok et halvt år fra jeg fylte 18 til første gang jeg faktisk ble spurt jeg! Og nei, det kom ikke av at jeg ikke kjøpte ofte Når det er sagt så var det faktisk en nedtur og ikke bli spurt når man sto der med lovlig legg ^^ 6219469[/snapback] Husker dagen jeg ble 18. Sitter på stajonen og venter på bussen, og bestemmer meg for å kjøpe røyk, for første gang lovlig Kommer i kassa og skal kjøpe, men blir ikke spurt om legg, jeg ble så skuffa så jeg sier: " Skal du ikke se legg eller?" så får jeg bare som svar "Nei" og ho har alltid masa om legg før... Men etter jeg ble 18. neira, ikkeno, aldri. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 En jeg kjenner som er 89' modell kjøper spriten sin selv på polet ;o Blir ALDRI spurt om leg. 6218890[/snapback] Har en sånn på skolen min, barten hjelper nok på Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 En jeg kjenner som er 89' modell kjøper spriten sin selv på polet ;o Blir ALDRI spurt om leg. 6218890[/snapback] Har en sånn på skolen min, barten hjelper nok på 6220230[/snapback] Stor mulighet for at din teori medfører riktighet. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Første gangen jeg var full var jeg vel akkurat blitt 14. Satt i kjellern hos en kompis å drakk det meste av det vi fant i huset.. Utpå kvelden ringte vi vel å plaga det meste av mennesker, kjørte kjelke på søla nedover et jorde, hoppa på trampoline og litt diverse, ingen av delene var akkurat tryggt. Våkna dagen etter med skrubbsår i hendene og på knea, ganske så møkkete etter kjelketuren.. og jeg hadde sovna oppå noen ledninger og flasker så jeg hadde vondt i ryggen.. Det var fylla si det, men det var jævla gøy da. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 14 år gammel, aldri vært full. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 14 år gammel, aldri vært full. 6221956[/snapback] Ikke så mange på 14 som har vært full heller uansett Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 En jeg kjenner som er 89' modell kjøper spriten sin selv på polet ;o Blir ALDRI spurt om leg. 6218890[/snapback] Har en sånn på skolen min, barten hjelper nok på 6220230[/snapback] Han ser jo ut som han er 30++. Kul fyr. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 En jeg kjenner som er 89' modell kjøper spriten sin selv på polet ;o Blir ALDRI spurt om leg. 6218890[/snapback] Har en sånn på skolen min, barten hjelper nok på 6220230[/snapback] Han ser jo ut som han er 30++. Kul fyr. 6222022[/snapback] Damn right. En mann av stil, er det han er. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Er 14 år jeg og har aldri hatt en særskilt behov for å drikke meg full Endret 1. juni 2006 av madgringo Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det er vel forsåvidt ikke det tråden handler om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå