Simon Aldra Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ikke tidenes fyllekule jeg hadde, ikke i forhold, alle fall Men, dro hjemm klokka 5 fra nach, la meg og sovnet klokka 6. Klokka ti sto jeg opp, senga nektet å stå stille, uansett hva jeg sa til den () og jeg falt tre ganger mens jeg forsøkte å ta på meg buksene. Kan også nevnes at jeg gjorde noe de færreste har gjort. Jeg modererte et visst rimelig stort forum fra DJ-bua på et lokalt utested. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Turner 19 i sommer og har fortsatt ikke vært mer enn mildt brisen. Har mine grunner. Come on nå da! Få litt flaming fra tøffingene! Dj-ovin: Imponerende at du husker i så ekstrem detalj når du drakk som du sier Endret 30. mai 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Steffenm: Jeg fikk høre omtrent mye fra kompisen min da Jeg husker før vi gikk ned fra terassen og skulle gå en tur, men resten er svart. Har nok med det at jeg tok det siste nesten fulle glasset med vodka, 47% ellno ^^ Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Var med søstra mi på vors engang! Var vel en 14-15 år. Og der var det masse folk i 20åra som brukte kvelden på å sjenke meg totalt dritfull! Det eneste jeg husker fra den kvelden er at jeg rota med den fineste jenta på skolen Den værste gangen var på hytta til en kompis, jeg drakk opp alt drikket jeg hadde med meg, men følte meg ikke full! Så jeg fikk dårlig HB av en som var der. Var sjuk fra søndag til onsdag. Rører aldri HB mer! Endret 30. mai 2006 av Nordz Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Å, det er så mye festlig lesing her Endret 31. mai 2006 av bfisk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Min første fylla gikk overraskende bra. Jeg drakk hjemmebrent, ble full på omtrent en halvtime og begynte å ringe folk. Vi ble kjørt til byn, hvor jeg falt mellom to biler på en parkeringsplass og ringte folk for å fortelle om det. Deretter mistet jeg mobilen, kortholderen og alle pengene mine, til tross for at russebuksen hadde glidelås. Kvelden rundet av med en svipptur innom sengen til smårips_eier, hvor vi så Family Guy, koste litt og sovnet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hmm, første gangen var vel da jeg fikk kjøpt en sixpack med Tuborg halvlitere. 15 år var jeg, og jeg spydde etter 3.5 øl.. Andre gangen var bedre. Hadde stjålet en del øl og rusbrus på butikken, og drakk om kvelden. Spydde ikke, men ble veldig brisen. Dagen etter fikk jeg vondt i hodet, og husket ikke hvem det var som jeg hadde sagt at jeg var så veldig veldig VELDIG glad i.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Aldri vært så full at jeg kan kalle meg dritings. Men har sett tvillingsøsteren min skikkelig stupfull en gang. Det var ikke en fult så god opplevelse. Søsken burde ikke få drikke... blir bare rart Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Aldri vært så full at jeg kan kalle meg dritings. Men har sett tvillingsøsteren min skikkelig stupfull en gang. Det var ikke en fult så god opplevelse. Søsken burde ikke få drikke... blir bare rart 6212985[/snapback] Shes the evil twin :O Edit: Dritings... ahhh. Dritings, finnes det noe bedre? Endret 31. mai 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Aldri vært så full at jeg kan kalle meg dritings. Men har sett tvillingsøsteren min skikkelig stupfull en gang. Det var ikke en fult så god opplevelse. Søsken burde ikke få drikke... blir bare rart 6212985[/snapback] Shes the evil twin :O 6212991[/snapback] Nei det er akkuratt det som er så innmari rart. Hun er den snille Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er det hu vil at du skal tro. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Trur egentlig ikke jeg husker første gang jeg var full, men jeg begynte å drikke ganske tidlig, 14 år... men første gangen jeg blei full på sprit, den ''husker'' jeg... En kompis, ex-dama og jeg satt på rommet og drakk. Kompisen min fikk alltid ordna polvarer, så vi hadde skrapa sammen til en helflaske med vodka og noen burker med red bull. Kule som vi var, så skulle vi ikke blande så veldig ut, så vi satt omtrent å drakk reine glass med vodka... bare jeg tenker på det, kjenner jeg kvalmen...takler ikke lukta av vodka lenger en gang. Etter en stund så finner vi ut at vi må ut før vi blir for fulle, kunne jo ikke bli tatt av foreldra mine... Vi kaster på oss jakkene og skal ned trappa, og for hvert skritt jeg tar ned trappa så blir jeg fullere og fullere... Jeg kommer ned og ut i gangen og skal få på meg skoa, da kommer muttern og påpeker at jeg ikke har spist middag, så jeg måtte ta med meg en banan. Jeg blei rå stressa og skulle prøve å virke så normal som mulig, så jeg jogger inn i stua, plukker en banan, og får for meg at det er lurt å ta en bit av den foran foreldra mine, sånn at de ser at jeg virkelig spiser den..(sprit gjør deg smart! ) Jeg kommer meg ut døra, og putter bananen i lomma, så detter jeg, og etter det husker jeg ikke så veldig mye... Kompisen min hadde bært meg nedover gata, og jeg hadde vært helt ute...husker bare glimt av ting... Han tok meg med hjem igjen, og muttern tok meg med opp på badet...( dette har jeg blitt fortalt)... der hadde jeg gått helt bærserk og rivd ned hyller og all mulig drit på badet...spydd på veggene, gulvet, meg selv, og deretter sovna oppi alt detta... Muttern hadde fått av meg spyklæra og dratt meg i sengs... Der våkna jeg dagen etter uten å skjønne en dritt, jeg huska ingenting, men jeg hadde super noia! Jeg sjekka jakka, og inni en av lommene var det helt seigt, og der fant jeg moblilen min, og en banan... mobilen var helt full av most banan, og den måtte jeg til slutt bytte, for den lukta råtten banan når jeg prata i tlf... Jeg er i dag ett øl menneske Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har aldri drukket ordentlig, men har smakt veeeldig mye forskjellig, Whiskey, Vodka, Sprit, Konjakk, Brennevin, Rødvin (minst 8 typer), Hvitvin (rundt 5 typer), Øl (rundt 8 typer), Sherry, Gin Tonic og mange forskjellige drinker. ALT smaker dritt. Er 14 år. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvordan får du tak i drikke i baren når du bare er 16, DJ Ovin? Du skal jo liksom være 18 år Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) edit: Feilpost ja. Edit 2: Hvis du først har fått sneket deg inn på et utested er det jo ingen som spør om leg. Endret 31. mai 2006 av anners Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 edit: Feilpost ja. Edit 2: Hvis du først har fått sneket deg inn på et utested er det jo ingen som spør om leg. 6213577[/snapback] kommer ann på, er noen steder som dobbeltsjekker for å være sikker...og det er jo utesteder uten dørvakter også.. Få tak i drikke når man ikke er gammel nok er jo lett nok det da, vi hang alltid uttafor butikken til en eller annen litt eldre kar kom, betalte han kanskje en 10 pakning med sigg hvis han kjøpte øl til oss... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg var 8 år gammel, husker det ikke så godt selv men jeg var med fattern og noen venner av han på hytta vår. Det blir kveld og jeg legger meg å sove, i sann 1 - 2 tiden våkner jeg å går ned for å se hva de gjør på. Selvfølgelig er alle fulle og jeg ville tydeligvis også smake jegermeister, det fikk jeg og jeg vart tydeligvis meget meget dårlig og hadde spydd... Litt sært, men men Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 edit: Feilpost ja. Edit 2: Hvis du først har fått sneket deg inn på et utested er det jo ingen som spør om leg. 6213577[/snapback] kommer ann på, er noen steder som dobbeltsjekker for å være sikker...og det er jo utesteder uten dørvakter også.. Få tak i drikke når man ikke er gammel nok er jo lett nok det da, vi hang alltid uttafor butikken til en eller annen litt eldre kar kom, betalte han kanskje en 10 pakning med sigg hvis han kjøpte øl til oss... 6214230[/snapback] Jeg kjøpte selv:) Var alltid skummelt, hehe. Kjekt med lett-mc lappen. En gang viste jeg den, selvom det stod jeg var 16-17, fyren i kassen godtok det, hehe. De andre gangene bare åpnet jeg lommeboken så de i kasse så det var et førerkort der, da hendte det de ikke spurte:D Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Hvordan får du tak i drikke i baren når du bare er 16, DJ Ovin? Du skal jo liksom være 18 år 6213509[/snapback] Vi fikk en kar som var med til å kjøpe til oss, vaktene så oss med drikka og alt, men de sa ingenting. kos. Skjønner ikke de som ikke liker sprit jeg, det er jo godt, spesielt Absolut ^^ Vi skulle egetnlig få en flaske med det av de vi drakk hos, men vi fant det bedre å sitte der og jalle EDIT: Å få tak i drikke er aldri vanskelig, kjenner så mange eldreårige så^^ Endret 31. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vi kaster på oss jakkene og skal ned trappa, og for hvert skritt jeg tar ned trappa så blir jeg fullere og fullere... Jeg blei rå stressa og skulle prøve å virke så normal som mulig, så jeg jogger inn i stua, plukker en banan, og får for meg at det er lurt å ta en bit av den foran foreldra mine, sånn at de ser at jeg virkelig spiser den..(sprit gjør deg smart! ) Han tok meg med hjem igjen, og muttern tok meg med opp på badet...( dette har jeg blitt fortalt)... der hadde jeg gått helt bærserk og rivd ned hyller og all mulig drit på badet...spydd på veggene, gulvet, meg selv, og deretter sovna oppi alt detta... Jeg sjekka jakka, og inni en av lommene var det helt seigt, og der fant jeg moblilen min, og en banan... mobilen var helt full av most banan, og den måtte jeg til slutt bytte, for den lukta råtten banan når jeg prata i tlf... Jeg er i dag ett øl menneske 6213041[/snapback] Å herregud som jeg skratta da jeg leste detta :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå