Gå til innhold

Din første fylle!

Zappza

Anbefalte innlegg

Tenkte nettop på det...

At der er så rart å se unger i 8 klasse drikke seg fulle, de er så små, de skal ikke drikke, selv om jeg drakk da jeg var like gammel... merkelig det der :p

5987634[/snapback]

Enig. Søskenbarnet mitt går i åttende klasse, og jeg blir nervøs av tanken på alt rotet jeg var borti på den alderen. :cry:

5987671[/snapback]

En jente i klassen min drakk pils på cam :p ....det er lame(er 12 år) når vi er så unge sier jeg da...men tror det bare var vann oppi flaska....hu prøvde å virke tøff :roll:

5990513[/snapback]

Pils på cam? Så tragikomisk.. Ser det for meg :p hoho..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gangen var jeg 12 år tenker jeg, brodern hadde fest og jeg skulle egentlig holde meg på rommet. Men det kom så mange fulle jenter (heite) inn på rommet og tilbyde meg drikke, samtidig en 20åring skjenket meg med hjemmebrent stadig vekk. Så tja, ble ganske full den kvelden, fikk kysse på brystene til jentene og :)

Lenke til kommentar

Første gangen jeg var full var jeg akkurat fylt 15 og i tyskland på et utvenslingsprogram :D Ingen hadde vistnok brutt reglene der på 10 år, men vi brøt dem hver kveld i 14 dager. Det var ganske så artig.

Blacka ut 2 ganger, første gangen var siste kvelden i 10.klasse da vi overnattet utenfor skolen. Utrolig masse øl og jeg havna i bråk med masse folk og teltet var herpa da jeg våkna opp dagen etterpå. Ikke kos, men artig.

Neste gang skulle vi på fest, og var på vorspiel hos en kamerat. Jeg hadde blandet en liten halvliter med noe vodka jeg fant og fanta exotic og skulle ta det rolig og bare drikke det i kveld. Så fikk jeg lyst på øl, og fikk et par øl av gutta. Etter dette gikk jeg opp og henta mer vodka og begynte å shotte, før jeg styrta hele halvlitern rett ned og etter få minutter var det svart. "Våknet opp" senere på kvelden, andre siden av byen og husker ikke hvordan jeg endte opp der. Ikke bra. Fikk høre fra kamerater at jeg nesten ikke hadde vært på festen vi skulle på i det hele tatt, men hadde rusla rundt og prøvd å bomme sigaretter av polti osv. Definitivt ikke bra :tease:

Lenke til kommentar

Første gang på fylla ja. Oh happy days ;)

Bynte vel å drikke når jeg var 15. De første par gangene var det bare litt forsiktig HB- drikking. Blei egentlig ikke spesielt full, bare litt brisen.

Første gangen jeg var skikkelig full så gikk jeg derimot på en sånn smell at kompisa mine snakker om det fortsatt :p

Var fest ved et vann litt oppe i skogen. En sånn tradisjonell feste plass. Hadde med meg noe HB og fikk noe øl utover kvelden også. Kan si jeg blei god og full. Ikke noe uvanlig det, var fler enn meg som var dritings, hehe.

Det som var tabba var når noen venner av meg rappa en båt og skulle ro litt. Snill som jeg er, og full som jeg var, skulle jeg hjelpe til å dytte båten ut fra land. Problemet var bare at jeg ikke hadde vett til å bare dytte, jeg trykte til helt til jeg lå langstrak utover vannet med bare skoa på land og tviholdt i ripa. Og da jeg skjønte det så slapp jeg like gjerne :p Kan si det blei leven. Fikk låne noen klær, mens noen fikk fiksa sånn at klærne som ble våte ble hengt ved bålet. De klærne måtte forøvrig vaskes fire ganger for å få ut bållukta. Heller ikke spesielt populært da modern kom for å hente meg, og fant poden rave rundt drita full, barbeint og i lånte klær. Hehe. Fått høre den historien der noen ganger ja. Både av muttern og fattern og venna mine ;)

Lenke til kommentar

Første fylla var på hybelen til en kompis når vi var 13 år.

Jeg hadde tatt litt av alt i barskapet hjemme (sånn at det ikke skulle merkes)

i samme flaske og shotta det. Det er det verste jeg har smakt men jeg

ble veldig full da.

Huff for et pinlig øyeblikk.

Er 18 nå og drikker med måte :)

Lenke til kommentar

Var vitne til noen 15 årige fjortissjenter's første fylle i går. De hadde stjelt sprit av foreldra, noen spilte fulle mens andre var fulle. De løp rundt som gærninger en halvtime før de ble dårlige og spydde 10 ganger slik at noen ringte foreldra og de fikk kjeft og har husarrest 1 uke ^^

Lenke til kommentar
Var vitne til noen 15 årige fjortissjenter's første fylle i går. De hadde stjelt sprit av foreldra, noen spilte fulle mens andre var fulle. De løp rundt som gærninger en halvtime før de ble dårlige og spydde 10 ganger slik at noen ringte foreldra og de fikk kjeft og har husarrest 1 uke ^^

6051881[/snapback]

Det er noe av det dummeste folk gjør, å leke fulle. Du ser så godt at de faker, og de vil bare ha oppmerksomhet.

Ble det no på deg da? :p Siden de andre var fulle? :p

Lenke til kommentar

6051881[/snapback]

Det er noe av det dummeste folk gjør, å leke fulle. Du ser så godt at de faker, og de vil bare ha oppmerksomhet.

6051894[/snapback]

Klådde en del på hu fineste men ikke noe mer enn det.

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar

6051881[/snapback]

6051894[/snapback]

Klådde en del på hu fineste men ikke noe mer enn det.

6051926[/snapback]

Høhø, din kåte gris Imp, jeg klådde i hvertfall ikke. :whistle:
Lenke til kommentar

- Sommeren før jeg fylte 18 (fyller i september)

- På hytten sammen med noen venner uten foreldre til stede

- Til en bondegård etter hjemmebrent

- Møkkfulle på fest der vi såvidt kjente noen

- Hvor vi ble truet med bank

- Men sjarmerte oss ut av det med vår jomfruelige fullhet

Lenke til kommentar
Det var vel på 1.mai nå netopp, ble ikke akuratt så morro som jeg aller helst ville, så slikt skal jeg holde meg unna til jeg blir gammel nok :thumbup:

6026943[/snapback]

Eg vil tippe der ein del mennesker som har tenkt for seg sjølv ein søndags morgon\ettermiddag "ALDRI MER", som Jokke i Pondus-bladet, men det skjer heller sjeldan. Ikkje at det var tilfelle hos deg da, las i ein annan tråd om din hendelse :p Shit happens

Lenke til kommentar
Eg vil tippe der ein del mennesker som har tenkt for seg sjølv ein søndags morgon\ettermiddag "ALDRI MER"

Word.. Våkner opp dagen etter ei ordentlig fyllekule.. Blir som regel med de ordene.. blir som regel like ravende full neste fest

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Eg vil tippe der ein del mennesker som har tenkt for seg sjølv ein søndags morgon\ettermiddag "ALDRI MER"

Word.. Våkner opp dagen etter ei ordentlig fyllekule.. Blir som regel med de ordene.. blir som regel like ravende full neste fest

6054153[/snapback]

tja, ikke i mitt tilfelle, er vel et halvt år siden jeg var så full at et par kamerater måtte bære meg hjem fra byen...

etter det sa jeg at jeg aldri mer skulle bli full, å til nå har jeg ikke hvert full heller, bare blitt litt brisen eller i godlaget =)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

LIten ganske stor bump, men jeg må bare skrible ned fyllekula mi i helga.. Noe jeg virkelig håper IKKE gjentar seg! ^^

Vel, var på Gol i helga, på biltreff (Mercedes-klubben). Der er det drikking fredag og lørdag på kvelden. Fredag ble jeg ikke veldig full, tok 4 rusbrus som warm-up, så gikk vi opp til baren og fikk 4 til, 2 B-52 på styrten og 1 vodkabatt, det var vel det.. Ikke store greiene akkurat! Kan hende det var litt til, men ikke mye.

Lørdag derimot, begynte vi i baren med 2 Long Island ice tea ellerno, ganske mye etter hverandre, 1 B-52, 1 flaske øl. Der var barrunden slutt, så vi gikk ned til nabohytta, der satt de og hadde nasch, så vi ble like godt med! Det de hadde å tilby, Whiskey (Black Lady ellno?) og Vodka, pluss øl og noen battery. Jeg og kompisen min tok noen 1/4 fulle glass med Whiskey før vi begynte på Vodkaen. Blanda ut med litt battery og mye sprit, ble noen glass med det og. Noen øl tok vi, pluss litt karsk, det er sterke greier^^

Så måtte jeg på do da, det var omtrent 1 meter ned fra verandaen, og jeg klarte merkelig nok å snuble med ned derfra, mens alle sto å så på, faren til kompisen min var kommet og, så jeg måtte prøve å gå rett til jeg var rundt hjørnet. Det klarte jeg ganske bra, men når jeg kom rundt hjørnet og dro ut snabben, holdt jeg på å dette bakover, men klarte heldigvis å berge meg! Gikk tilbake, gikk jo greit, måtte krabbe oppå terassen, men de sa ikkeno. Satt meg ned igjen og tok glasset med vodkabatt jeg hadde blanda (trodde jeg, men kompisen min hadde fyllt opp 3/4 med vodka og 1/4 med battery, og det tok jeg på styrten for vi skulle til å gå! Skulle jeg aldri gjort, husker at jeg gikk med fra terassen, sjanglende som et anna helvete, så ble det svart.. Husker i noen flash at vi gikk oppover ei gate og snøvla, jeg ba de vente på meg fordi jeg var så full at jeg såvidt klarte å gå. Fikk klart å løpt frem tilde, men det var bare sovidt jeg ikke tryna. Deretter ble det svart igjen, og jeg husker såvidt at jeg sto utafor hytta og kasta opp 4 ganger, jeg så ikkeno, bare husker jeg gjorde det. Etterpå bærte de meg inn på dass, kompisen min måtte være med. Der jeg satt en halvtime og spøy og halvsov, mens jeg snakket på selvmord: "jeg er bare til bry, kanskje jeg skal drepe meg. Tenk på faren din da hvis han ser meg sånn da!" Han hadde sett meg hele kvelden, og han sto utenfor døre og hørte på alt jeg sa, det kaller jeg flaut^^ Så hadde jeg visst sovna stående, kompisen min holdt meg, og jeg hadde nesten klart å kle av meg helt selv, men de måtte gjøre resten før de la meg på sofaen. Kasta opp en gang til der før jeg sovna. Hadde visst lagt oss rundt 4.

Når jeg våkna var klokka rundt 12, og jeg følte meg egentlig ganske bra. Tror at jeg kasta opp gjorde en del bra, for kompisen min var helt jævli, han hadde drikki like myue som meg, men han er litt kraftigere og tåler litt mer. Vi skulle ta buss klokka 3, rusen var ikke ute så jeg satt konstant og følgte med på veien. Bytta buss på Leira, fikk en liten pause der vi spiste Chillinøtter, mm! Bussen kom, og jeg prøvde å følge med på veien, men det gikk heller dårlig så hadde igjen øya og småduppa litt, det gikk ganske mye bedre enn å følge med på veien! Muttra henta oss, jeg var livredd for at hu skulle se noen symptomer på at jeg ikke var helt bra, så jeg satt for det meste stille og ikke sa så mye :p Kompisen min sa derimot, på bussen, at jeg hadde snøvla med orda, masse z'er og s'er og greier... :p

Det var min første fyllekule, ikke så veldig arti å lese, men som sagt, måtte skrible ned før jeg glemte det!

Takk for meg.

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...