Gå til innhold

Din første fylle!

Zappza

Anbefalte innlegg

Satt akkurat og tenkte på første gangen jeg var full...

14 år gammel, på liksom-russefest (oransje), jeg fikk i meg litt for mye vodka, konjakk og øl. Jeg gikk og sa til kompisen min at han måtte være forsiktig så han ikke skulle falle i elven, så gjorde jeg det samme selv rett etter på, for og tørke meg satte jeg meg på bålet og sa "Hmm, det er litt varmt her...", da kompisen min kom og dro meg vekk... Jeg gikk også rundt og sikla etter ei jente jeg likte, var så ille at hun ikke turte og prate med meg på to uker. Jeg havnet også i tre slosskamper, alle med gutter som var tre-fire år eldre enn meg. Når jeg våknet dagen etter på, husket jeg ikke en dritt. Alt dette er ting jeg har fått høre av andre i ettertid, og sett på bilder...

En god real fjortisfylla...

:blush:

Så, hvordan var deres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første fylla ble tilbrakt sittende ganske så stille på et russetreff (jeg var 18) og synes synd på meg sjøl. Andre gang jeg var skikkelig drita var jeg utrolig flau og sjanglet meg hjem og la meg.

Første var øl, andre var vodka + blandevann.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Tror jeg var 13 første gang jeg ble full med vilje og det var sammen med venner som var på privat fest hos meg. Baccardi beibey wohoo :wee:

Men første gangen var vel når jeg var 3 når jeg så pappas wiskey og tenkte Villa Farris...

Og neste gang når jeg var ca 7 og vi hadde vært i Sverige og kjøpt en 1,5l flaske med Cider som jeg og søskenbarnet mitt delte (og drakk opp) i den tro at det var vanlig brus :blush: (eller vi kjøpte ikke da, men mamma eller tante...)

Edit: Mange Leifer er nå avrettet...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Den første gangen min var på tur til et sted utenfor Narvik (Jeg bor i Kristiansand) Jeg var vel 14-15 et sted. Jeg kom brisen og god i humøret og gikk styrtfull og uten jomfrudom :p Gjorde det med 2 stykker den kvelden...

Snakk om og ende jomfrudommen med et brak! ;)

Lenke til kommentar
Skjedde det i går, trådstarter? Bare lurer siden du fortsatt er 14.

5927013[/snapback]

Nei er du gal! :p

Skjedde i fjor sommer :) Blir 15 om 9 dager ;)

Gorbag: Nei jeg har ikke blitt voksen, har bestandig vært det :tease:

Neida, det at jeg poster dette 9 rett før jeg blir 15 er en tilfeldighet...

Lenke til kommentar

to ganger har det svartnet til for meg. og de gangene er ikke noe som bør skrytes over. :blush:

nr1 var sprit for første gang (rent selvfølgelig)

nr2 var øl, tequila, hot 'n' sweet, sprit og diverse (sier seg selv at ting ble litt svart)

men lærte for at dette er feil måte å drikke på og har aldri skjedd siden :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...