Gå til innhold

TES: Post deres egne filmer fra Oblivion!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker du Windows moviemaker til å lage filmen? Den krymper jo filmen betraktelig hvis du optimaliserer filmen for avspilling på pc.

6450255[/snapback]

 

nei jeg har ikke windows movie maker bruker camtasia studio. og når jeg satt alt på det laveste så ble det 101 mb.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

LINK

 

fikk rotet meg til å lage en liten film jeg også. er vel mest en sånn "skryte film" men er noen små enkle kamper... blir nok en som er litt bedre etter hvert må bare lære meg pinnacle studio skikelig. har noen problemer med at den are tar inn halve fila.

 

Edit: skrivefeilen i filmen skulle jeg gjerne ha endret men det er bare en test film så den får være slik :p samme med introen. hadde vært litt bedre om jeg hadde stått rolig.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

nå har jeg da tatt opp ganske mye spilling å er snart ferdig med filmen men jeg mangler musikk. jeg er ikke helt sikker på om manowar er det rette valget men om folk likte det så bruker jeg denne sangen på fortsettelsen også.

 

har også sett på Morrowind main theme det er jo ganske rått men det er ikke langt nok så da må jeg prøve å finne en sang som er fin å fade over i.

 

*prøve å få liv i tråden igjen* :p hehe

Lenke til kommentar

Svart/Hvitt? he he ! "Problemet" med å lage en veldig bra film,er at det noen ganger kan være utrolig tidkrevende da man gjerne vil at alt skal være så perfekt som mulig. Jeg testet ut hvordan jeg kunne vise at min "character" gradvis ble eldre i slow motion. Det fungerte,men det var mye jobb for 5 sek i film.

Lenke til kommentar

noen som har noen tips til meg har sittet hele natten og tenkt mens jeg har finpusset litt her og der men klarer ikke å komme på noe annet en manowar sanger som passer til inholdet. har hørt "morrowind main title" mange ganger og tror jeg kanskje bruker den i "rulle" teksten til slutt.

 

filmen er rundt 6:40 lang og de første 35sek skal helst være ganske rolige. ellers så vil jeg ha noe som passer til sverd kamper.

 

noen som har noen ideer? for de som ikke har hørt manowar så er det en link i et av mine andre inlegg her med en liten video. der er bakgrunnsmusikken "manowar - Fight Until We Die"

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Hei. Noen forslag fra meg.

Saxon - "Crusader"

Annihilator - "Mending"

 

Crusader er en låt som nesten passer perfekt hvor det synges om sverd,og kamper..

Mending er en veldig bra og rolig instrumental låt.

 

Ikke sikkert du liker dem,men da har du hvertfall utelukket de to. ;-)

Lenke til kommentar
noen som har noen tips til meg har sittet hele natten og tenkt mens jeg har finpusset litt her og der men klarer ikke å komme på noe annet en manowar sanger som passer til inholdet. har hørt "morrowind main title" mange ganger og tror jeg kanskje bruker den i "rulle" teksten til slutt.

 

filmen er rundt 6:40 lang og de første 35sek skal helst være ganske rolige. ellers så vil jeg ha noe som passer til sverd kamper.

 

noen som har noen ideer?  for de som ikke har hørt manowar så er det en link i et av mine andre inlegg her med en liten video. der er bakgrunnsmusikken "manowar - Fight Until We Die"

6565092[/snapback]

Det finnes to ganske gode musikkpakker (gratis) til Oblivion, du finner dem her og her. Mye veldig bra der, du får se om noe passer. :)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

takk for tips MiSP og Spellbound. crusader var veldig bra fant ikke "mending" men andre låter av annihilator er ganske bra... og de to pakkene med låter der var det mye bra men ingen som hadde passe lengde

 

nå etter veldig lang leting og at filmen stadig blir lengre så har jeg endelig funnet noe. :p de kaller seg "Dream Evil" er noe "opera power metal" greier :p hehe. kommer fortsatt til å bruke Morrowind main title enten i introen eller på slutten i "credits"

 

legger den ut snart så da for jeg sikkert høre noen "reviews"... men min neste film der skal ikke Pinnacle Studio 8 brukes ihvertfall. har hrt at programmet til adobe skal være bra får pøve det :D.

 

EDIT: fant netopp ut at Dream Evil er svensker :D det er rått da... hmm alt av nordisk metal handler om sverdkamper, norøne guder(thor) og vikinger. og det er som regel veldig bra har dette en sammenheng?

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...