since91 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hei Jeg holdt på med ett eller annet styr da jeg plutselig fikk til å slette papirkurven fra panelet nederst. Prøvde å lage en symbolsk link og legge den på skrivebordet men om jeg prøver å slette ting derfra så dukker de bare opp igjen der. Hva kan jeg gjøre for å få tilbake papirkurven på panelet nederst til høyre? Har Ubuntu 5.10. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hei Jeg holdt på med ett eller annet styr da jeg plutselig fikk til å slette papirkurven fra panelet nederst. Prøvde å lage en symbolsk link og legge den på skrivebordet men om jeg prøver å slette ting derfra så dukker de bare opp igjen der. Hva kan jeg gjøre for å få tilbake papirkurven på panelet nederst til høyre? Har Ubuntu 5.10. 5926499[/snapback] Ta systemgjenoppretting Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Høyreklikke på panelet og velge add to panel, tenker jeg. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Thanks, trodde ett øyeblikk at jeg måtte ta systemgjennopretting! Endret 17. april 2006 av Jonatan777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå