Kjekssjokolade Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Lurer på om noen dendrofile har blitt voldtatt av et tre Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg synes at det er for galt. 5930267[/snapback] Hvorfor det? Det skader jo ingen, og det er ikke akkurat slik at du trenger å se på det eller noe. Så er vel ingen grunn til at det skulle være så fryktelig galt da. Selvfølgelig kan det jo tenkes at man kan synes synd på denne personen som er dendrofil og henger rundt med trær. Men galt er det da vel ikke? 5930364[/snapback] HVA vis det er en freda skog? HÆ? Skal vi bare stå og se på mens det kvinneennesket voldtar og lemlester VÅR skog?! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Merkelige greier. Jaja, bedre enn å være pedofil. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Merkelige greier. Jaja, bedre enn å være pedofil. 5930973[/snapback] Ja dette var litt merkelig.. men er jo lett å finne seg en partner... btw, Amanda er et pet navn Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg synes at det er for galt. 5930267[/snapback] Hvorfor det? Det skader jo ingen, og det er ikke akkurat slik at du trenger å se på det eller noe. Så er vel ingen grunn til at det skulle være så fryktelig galt da. Selvfølgelig kan det jo tenkes at man kan synes synd på denne personen som er dendrofil og henger rundt med trær. Men galt er det da vel ikke? 5930364[/snapback] HVA vis det er en freda skog? HÆ? Skal vi bare stå og se på mens det kvinneennesket voldtar og lemlester VÅR skog?! 5930947[/snapback] Det tenkte jeg aldeles ikke på! Jeg foreslår at politiet innfører forbud mot at damen (Amanda) kommer innen 100 meter avstand til alle fredete skoger og tresorter. Det løser hele problemet Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Sykt, dro litt på smilebåndet når jeg leste dette ja Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 lol, folk tenner på alt.. Det trodde jeg dere viste.. Om dere tenker på èn syk tanke akkurat nå. (En tanke som må utføres) Så er det sikkert flere stykker som har gjort det innen denne enkle timen. Det er mange folk i verden, og ingen er like.... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Spørsmålet er jo om den boken faktisk er genuin. Fant kun denne diskusjonen når jeg forsøkte å lete frem den engelskspråklige versjonen av definisjonen på termen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Du leter etter det engelske navnet på dendrofil? Dendrosexual. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Støtter alle innlegg Orresnei har postet i tråden. Forøvrig mange merkelige fetisjer ute å går. Lurer på hvordan folk utvikler slike ting... Har hørt at noen psykologer mener det har mye med barndommen å gjøre. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Freud ja, om jeg skrev navnet riktig. Seksuelle avvik vil alltid eksistere, akkurat som avvik på andre ting. Jeg kan ikke si jeg ble spesielt overrasket eller sjokkert når jeg leste artikkelen, men litt morsomt er det jo. Og jeg vil si dette er temmelig uskydlig sammelignet med mange andre sekseulle avvik som kan gå utover andre mennesker, f.eks pedofili. Godt å høre at hun jenta har funnet noe som fungerer for henne. What's the fuzz all about? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er vel en del menn som ønsker seg tre-kant. Kanskje dendrofile tenner på Ellen Barkin? Og har masse erotiske blader? Uansett....gentlemen gjør det med Stihl: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ok...threadstarter har fått svar på det han lurte på...dere spammer bare videre her. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg