Gå til innhold

Dendrofili? Hva er det?

Pressure

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må få lov til å ha den sexuelle legningen som faller de mest naturlig. At noen tenner på trær skader ikke mennesker eller dyr. Folk som tenner på barn eller dyr bør få hjelp så de ikke skader noen. De kan sikkert ikke så mye for det, på samme måte som dendrofili og homofili. Derfor synes jeg ikke de burde straffes på samme måte som andre. Hjelp de heller, og sørg for at de ikke får kontakt med det de tenner på slik at noen blir skadet.

Lenke til kommentar
Finnes ikke denne tråden allerede? ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=565068 )

*rapportert*

5930102[/snapback]

Tulling. Før du begynner å rapoortere tråder pga. "allerede eksisterende tråder" anbefaler jeg deg å sjekke datoer.

Denne tråden:

i går, 21:59

Tråd du linket til:

i dag, 04:29

Nei, denne tråden finnes ikke allerede da denne tyråden var først ute. Jeg skjønner ikke helt tankegangen i å rapportere tråden som var først ute. :nei: Men noe skal da brukerne ta seg til eller hva?

Snorre :)

Lenke til kommentar
Finnes ikke denne tråden allerede? ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=565068 )

*rapportert*

5930102[/snapback]

Den andre tråden er nyere enn denna, denna er eldst...

Men steike, flyge rundt og onanere når en ser på trær :p

Ikke rart folk begynner på å lure om personen er riktig skrudd sammen... :hmm:

5930140[/snapback]

kk.. da rapporterer jeg den

5930173[/snapback]

jammen jeg har alt gjort det ;)

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Jeg synes at det er for galt.

5930267[/snapback]

Hvorfor det? Det skader jo ingen, og det er ikke akkurat slik at du trenger å se på det eller noe. Så er vel ingen grunn til at det skulle være så fryktelig galt da. Selvfølgelig kan det jo tenkes at man kan synes synd på denne personen som er dendrofil og henger rundt med trær. Men galt er det da vel ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

kan du fatte hvordan de starter denne seksuelle *trakaseringen* av våre plante og trevekster?

hun svenska er hun lespisk...siden u know moder jord!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...