rubjell Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg har et problem med å åpne RAW bilder i photoshop cs2, jeg får bare en feilmelding, den følger som vedlegg. Det har ikke vært et problem før, senest onsdag la jeg inn bilder og da åpnet jeg de direkte til photoshop sitt raw program via photoshop. Dette gjelder et Canon 350D og betegnelsen på bildene er _MG_0464 når de blir lagt inn på pcen. Noen som kan hjelpe meg? FEIL_ps.doc Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Jeg har et problem med å åpne RAW bilder i photoshop cs2, jeg får bare en feilmelding, den følger som vedlegg. Det har ikke vært et problem før, senest onsdag la jeg inn bilder og da åpnet jeg de direkte til photoshop sitt raw program via photoshop. Dette gjelder et Canon 350D og betegnelsen på bildene er _MG_0464 når de blir lagt inn på pcen. Noen som kan hjelpe meg? 5926083[/snapback] Antakeligvis har du en plugin som ikke er oppdatert mtp raw-formatet for 350D. Jeg tror du kan laste ned en oppdatert plugin fra adobe.com. http://www.adobe.com/products/photoshop/cameraraw.html Endret 15. april 2006 av tomtomtom Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Tusen takk for hjelpen Nå fungerer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå