edge Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Holder med på et prosjekt på skolen, og i den anledningen har jeg tenkt å lage en liten film med diverse klipp fra en AC-DC-DVD jeg har.. Problemet er at jeg ikke har et program der jeg kan rippe den over til en fil jeg kan bruke i Movie maker.. Noen som har et bra rippeprogram til en fil movie maker forstår? Takk! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hva slags filer takler Movie Maker da? Alternativet er jo å rippe filmen til hdd og konvertere til .mpeg/.avi eller noe? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 hehe, har rippa den nå.. Problemet er at en ligger i VOB, BUP og IFO-filer. Kunne gjerne ha konvertert den til enten WMV eller .avi, hvis du vet om noen gode programmer til dette! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Du kan ta en titt på AutoGK. Det konverterer iallefall til .avi (DivX/Xvid) Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 nope, funka ikke. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Prøv WinAVI, konverterer mellom de fleste formater. Du finner en demo her. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Skjønte ikke en drit av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå