Amento Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Jeg som mange andre leter etter et domene som jeg liker, men har litt problemer med å finne et. Tenkte jeg kunned dele noen subdomener med dere andre her slik at kanskje dere finner det dere leter etter .tz4.com .y11.net .co.nr .tk Håper noen andre vil dele noen også Endret 15. april 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 moo.no tror det er den beste jeg vet om Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 På denne siden er det mange forskjellige. Helt geie, men det fins bedre... Shorturl.com Noen subdomener som er her er f.eks: .alturl.com .bigbig.com .2truth.com Fins det gratis .com eller .net noen steder? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 ath.cx blogdns.com blogdns.net blogdns.org boldlygoingnowhere.org dnsalias.com dnsalias.net dnsalias.org dnsdojo.com dnsdojo.net dnsdojo.org dvrdns.org dyn-o-saur.com dynalias.com dynalias.net dynalias.org dyndns.biz dyndns.info dyndns.org dyndns.tv dyndns.ws ftpaccess.cc game-host.org game-server.cc getmyip.com gotdns.com gotdns.org ham-radio-op.net hobby-site.com homedns.org homeftp.net homeftp.org homeip.net homelinux.com homelinux.net homelinux.org homeunix.com homeunix.net homeunix.org is-a-chef.com is-a-chef.net is-a-chef.org is-a-geek.com is-a-geek.net is-a-geek.org isa-geek.com isa-geek.net isa-geek.org kicks-ass.net kicks-ass.org merseine.nu mine.nu myphotos.cc podzone.net podzone.org scrapping.cc selfip.biz selfip.com selfip.info selfip.net selfip.org servebbs.com servebbs.net servebbs.org serveftp.net serveftp.org servegame.org shacknet.nu hos dyndns Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Kan nå for såvidt ta med webhoster også Hvis jeg skal nevne noen av mine favoritter så må det være: Deluxe host Yourfreewebspace Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 http://www.frac.dk PHP, MYsql, GD osv. dittnavn.frac.dk Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) http://www.frac.dk PHP, MYsql, GD osv. dittnavn.frac.dk 5926468[/snapback] Hvor mye bandwidth har de? fant det ikke... EDIT: Pending Application Check Connected...OK! Searching...OK! Found ******** Your application's place in line is: 698. Deluxe host sjekker søknadene manuelt... Har ventet i to uker nå Det tar lag tid men til gjengjeld så har de: -100 MB plass -300 GB bandwidth -PHP -MySQL -Sinnsykt stabile servere som omtrent aldri er nede.(Har hat en account tidligere så jeg vet det) Endret 15. april 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå