Gå til innhold

hva er det beste skjermkortet ever

just_me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dei to beste er ATI sitt Radeon x1900XTX og nvidia sitt Geforce 7900GTX. Ytelsen på dei to er ganske lik, i nokre testar/spel er 7900GTX bedre og i andre x1900XTX.

Til hausten/vinteren kjem R600 og G80 som vil ha støtte for Directx 10.

Endret av Elensar
Lenke til kommentar

Hva skal man med 32xAA? Jeg har problemer med å tro man vil kunne se noe stor forskjell når man kommer over 8xAA, spesielt om man bruker ATI's skiftende alising-mønster som jeg ikke husker navnet på nå i farta :)

Edit: Just_me; angående din stengte tråd om hvilket oppsett som var best, så ville jeg bare si at 7900GT i SLI må være veldig godt med tanke på pris, støy og strømforbruk versus 7800GT SLI :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Dei to beste er ATI sitt Radeon x1900XTX og nvidia sitt Geforce 7900GTX. Ytelsen på dei to er ganske lik, i nokre testar/spel er 7900GTX bedre og i andre x1900XTX.

Ytelsen VIRKER "ganske lik", fordi de fleste av dagens spill ikke presser kortene skikkelig. Faktum er at både X1900XT og XTX ligger ca 20% over 7900GTX i typiske "next-gen"-applikasjoner ala Oblivion. 48 pipelines gjør sitt. Forskjellen mellom XT og XTX er imidlertid ekstremt minimal. Det skulle etter min mening vært kun ett produkt. Men ATI driver jo selvsagt med segmentering her.

Lenke til kommentar
Hva skal man med 32xAA? Jeg har problemer med å tro man vil kunne se noe stor forskjell når man kommer over 8xAA, spesielt om man bruker ATI's skiftende alising-mønster som jeg ikke husker navnet på nå i farta :)

Edit: Just_me; angående din stengte tråd om hvilket oppsett som var best, så ville jeg bare si at 7900GT i SLI må være veldig godt med tanke på pris, støy og strømforbruk versus 7800GT SLI :)

5928301[/snapback]

Hva man skal med 32xaa?? DET ER JO OPENBART DA MANN! Tenk deg den oppmerksomheten du ville fått!! :dribble::dribble::dribble::whistle:

Lenke til kommentar
uten noe sånn særlig peiling ville jeg tro at ATI FireGL V7350 er bedre enn de fleste andre

Hallo..dunk dunk...Er ikke et spillekort det der.. :nei:

5933903[/snapback]

Lurte litt på hva kortet er ment til siden det er så dyrt?

Lenke til kommentar
3D programmering eller noko sånt. Veit ikkje kva dei kaller det

Jepp avanserte 3d programmering

Tror du ikke det at dette kortet hadde vært masse tester ut av hvis det var et spillekort?? vanlige,dødelige gamere hadde nok ikke hatt råd til noe sånt..Ikke jeg ihvertfall.hehe

Har du råd til det og fått testet det så kunne du gitt en tilbakemelding her i forumet på hvordan det funket på spill.hehe

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...