travis_g Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg har XAMPP apache. Dette har fungert fint veldig lenge nå. Men pluttselig sluttet det å fungere. Når jeg går inn på localhost, får jeg bare opp en feilmelding. Tror grunnen er at jeg trykkte blokker på en av rutene som poppet opp fra Norton security. Men jeg finner ikke noe sted jeg kan fjerne blokkeringen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Åpne Norton -> Personal Firewall -> Configure -> Programs Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 *Bøye seg i støvet* Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Gå til kontrollpanelet, finn frem til Legg til fjern programmer, finn deg frem til Norton og avinstaller det. Så finner du NOD32 ett eller annet sted og bruker det! Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Det tviler jeg på at jeg gidder å gjøre. liker norton. De har bra utlity-pakke. Endret 15. april 2006 av travis_g Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Og de elsker å knaske opp det du har av tilgjengelige ressurser. Men hva hadde dette med PHP å gjøre Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Og de elsker å knaske opp det du har av tilgjengelige ressurser. Men hva hadde dette med PHP å gjøre 5927770[/snapback] SVAR: XAMPP Apache: Program som gjør at men kan kjøre PHP-SCRIPT på pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå