Ascubal Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Da var jeg kommet til det questet, men får ikke avsluttet det, da Telandril ikke er i den sanctuaryen =/ Noen som har noen idé om hvor han kan være? Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 sett på kartet? alle db membersene er "merket av" på kartet når du har questet som aktivt quest. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Har sett på kartet ja, får drept alle de som er inne i sancturay'n men når telandril ikke er der så er det ingen rød pil eller grønn pil å følge etter.. når jeg ahr drept de jeg kan der, så peker pila ut av stedet og til east gate tror jeg, men deretter sier den at jeg skal inn igjen til sanctuary, men der er det ingen , så den sier igjen at jeg skal ut =( Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 høres ut som det har bugget seg... Grønn pil betyr btw at du er i riktig "rom" som oppdragsmålet er i. sjekk om du får grønn pil noe sted Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Om du leter i kistene rundt omkrin finner du en lapp som forteller hvor hun befinner seg hvilke dager i uken. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 fant henne sovende etter en dags venting, kverka hver person med 6X skade Lenke til kommentar
Taters Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hun var i en Inn hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå