Gå til innhold

Hva synes folk om diskusjon.no?

zhine

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp blitt medlem her, og synes stedet er så jisla stort at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Det kommer definitivt til å ta noen måneder før jeg har vært innom alle forumene.

Men synes det er et greit tidsfordriv. Liker at det er mange medlemmer som holder forumene aktive :)

5929269[/snapback]

Velkommen :)

Og ja, det er ganske stort her. Har ikke vært innom alle forumene jeg heller, vært registrert siden etter sommeren '05 bare men, ikke gått innom alle enda :p

Men det er et fint sted å sitte dagen lang. Kompiser/familie o.l. klager på at jeg sitter på diskusjon hele tia :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diskusjon.no er genialt.

Men litt kjipt at det ikke er et offentlig tilbud, litt kjipt at en privat bedrift eier noe så stort og tøft som dette.

Men igjen tror de setter pris på alle forum trolla sine.

Jeg møtte drømme damen gjennom diskusjon.no, så det sier vel sitt. :love:

Lenke til kommentar
Tar det som et retorisk spørsmål.

Uansett, er enig med fredrikrb. Mange man kunne vært foruten. Tror spilldelen høster mange uønskede medlemmer.

5929822[/snapback]

Hva er det som er så skummelt med spilldelen?

5929859[/snapback]

Ikke mye. Jeg henger selv i TW-delen da jeg er med på nettprosjektet, men det er ikke ukjent at mange useriøse poster kommer fra Spilldelen, blant annet CS og WoW (evt. Warcraft i seg selv).

Har jeg inntrykk av altså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Tar det som et retorisk spørsmål.

Uansett, er enig med fredrikrb. Mange man kunne vært foruten. Tror spilldelen høster mange uønskede medlemmer.

5929822[/snapback]

Hva er det som er så skummelt med spilldelen?

5929859[/snapback]

Det er at det er mange 'uønskede' medlemmer der.

Lenke til kommentar
Diskusjon.no er et fint sted med mye ubrukt potensiale.

5926528[/snapback]

Uh...hæh ?

Hvilket protensiale tenker du på ?

Synes forumet er greit nok.

5930172[/snapback]

Kunne fult ut blitt til det navnet tilsier; diskusjon.no.

Dvs flere kategorier. På tide å ta steget opp fra hardwareforum med et par OT kategorier og bli et sted hvor man kan diskutere stort sett alt.

Lenke til kommentar

5926528[/snapback]

Uh...hæh ?

5930172[/snapback]

Dvs flere kategorier. På tide å ta steget opp fra hardwareforum med et par OT kategorier og bli et sted hvor man kan diskutere stort sett alt.

5930232[/snapback]

Sier meg enig. Synes at PRS burde få litt høyere prioritet enn i Off-Topic, hvor det stort sett er spam.

Lenke til kommentar

5926528[/snapback]

Uh...hæh ?

5930172[/snapback]

5930232[/snapback]

Sier meg enig. Synes at PRS burde få litt høyere prioritet enn i Off-Topic, hvor det stort sett er spam.

5930325[/snapback]

Joda, kategoriene er vel egentlig her, men det er få som bruker de, pga. "mijløet" forumet ligger i. Det var vel helt først et forum til å diskutere alt rundt Hardware, men så har det utviklet seg. Hadde man reklamert i de riktige miljøene hadde nok alle de andre forumene blitt brukt mye mer enn de er nå :) (Veit ikke hvor mye de blir brukt, men tipper på at de kunne ha blitt brukt myye mer)

Lenke til kommentar

Joda, kategoriene er vel egentlig her, men det er få som bruker de, pga. "mijløet" forumet ligger i. Det var vel helt først et forum til å diskutere alt rundt Hardware, men så har det utviklet seg. Hadde man reklamert i de riktige miljøene hadde nok alle de andre forumene blitt brukt mye mer enn de er nå :) (Veit ikke hvor mye de blir brukt, men tipper på at de kunne ha blitt brukt myye mer)

5930340[/snapback]

Jeg prøver å bruke så mange kategorier som mulig. Eneste problemet kan vel være at for noen blir alle sub-sub-subforaene veldig komplekse og vanskelige å bruke for mange.

Ikke at jeg vet for sikkert.

Lenke til kommentar

5930340[/snapback]

Jeg prøver å bruke så mange kategorier som mulig. Eneste problemet kan vel være at for noen blir alle sub-sub-subforaene veldig komplekse og vanskelige å bruke for mange.

5930370[/snapback]

sub-foraer? :hmm: Underforumer?:S

Lenke til kommentar

5930340[/snapback]

5930370[/snapback]

sub-foraer? :hmm: Underforumer?:S

5930377[/snapback]

Just precis. :)

Beklager for vanskelig ordbruk.

Lenke til kommentar

^^

Hehe, går bra : )

Jo, jeg syns det kan bli litt vel mange underforum noen ganger, men bruker vel mest hardware og OT-baren, men hender jeg er inne i andre sub-foraer ( :p ) noen ganger.

Men denne tråden burde nesten ha ligget i "Tilbakemeldinger om Forumet" ellerno? : ) Sikkert ikke like mange som ser den da men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...