Faris Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Fadern har nettop kjøpt Canon 30d i tyskland , så jeg tok et par bilder for å teste litt bare. Noen tilbakemeldinger hadde vært artig Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Et motiv hadde vært hyggelig.... Lenke til kommentar
Faris Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Mener du med det?? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 At du egentlig ikke har tatt bilde av noe som helst. Det ser ut som om du bare har løftet kamera opp til øyet og trykket av. Tenk litt mer på hva bildet inneholder neste gang. Lykke til :-) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Bildene sier ingenting om hvor bra kameraet er om det var det som var saken.? Ellers så ser det ikke ut som du har forlatt stua for å fine et motiv.. Fokus på feil sted å feil brennvidde i forhold til motivene... Det er jo ingen tvil om at det er et supert kamera, bare fotografen som trenger mere trening i bruken av det... Å forlate den mørke stuen for å finne et verdig motiv å plassere fremsfor linsen... (ikke vondt ment ) Noen dagers testing for å bli kjente med kameraet å du kan sikkert komme med noen herlige bilder å hive ut her.! Lykke til.! Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (...) feil brennvidde i forhold til motivene... 5926457[/snapback] No such thing. Ikke når det er snakk om en blomst iallefall. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 No such thing. Ikke når det er snakk om en blomst iallefall. 5926492[/snapback] I mine øyne så... Om brennvidden er rett i dette tilfellet så er allefall vinkel & fokus feil... Smak og behag... Jeg har tatt mange blomsterbilder som har blitt ræva pga feil brennvidde i forhold til fokuspungt. (makro) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Gleden over de første bildene med nytt kamera er stor, selv om resultatet kanskje ikke går inn i kunsthistorien. Mitt første var vel ikke stort bedre, men det måtte ut likevel. Istedet for å kritisere vil jeg heller si gratulerer med nytt leketøy. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Det har du rett i, SirMaximus. Bidra gjerne med flere bilder i fremtiden. Vi trenger stadig nytt blod. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Disse bildene var bare ment som en test, tulla litt med fokus og slikt. Dreit langt i motiv og komposisjon:P Kommer til å ta mange bilder med dette kameraet i framtiden, så dette kan bli artig;) Takk for mange tilbakemeldinger da! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Her hos oss kan du tillate deg å leke. Håper ikke du fant min første kommentar for krass, for det var ikke ment slik. Vi gleder oss til å se et motiv fra din kant nå :-) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Fint å høre . Har jeg vært en liten tur ved havet og testa litt i dag. Vet ikke helt om bildene ble så fine jeg, var jo litt dårlig vær Vært innom photoshop og endra til svart hvitt på det ene, resten har jeg bare forandra levels og slikt på. Og format har jeg prøvd meg litt fram med det ene da. Funker dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå