Gå til innhold

Test med nytt kamera (30d)

Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildene sier ingenting om hvor bra kameraet er om det var det som var saken.?

Ellers så ser det ikke ut som du har forlatt stua for å fine et motiv..

Fokus på feil sted å feil brennvidde i forhold til motivene...

Det er jo ingen tvil om at det er et supert kamera, bare fotografen som trenger mere trening i bruken av det... ;)

Å forlate den mørke stuen for å finne et verdig motiv å plassere fremsfor linsen... ;)

(ikke vondt ment :) )

Noen dagers testing for å bli kjente med kameraet å du kan sikkert komme med noen herlige bilder å hive ut her.! :thumbup: Lykke til.! :D

Lenke til kommentar
No such thing. Ikke når det er snakk om en blomst iallefall.

5926492[/snapback]

I mine øyne så... :)

Om brennvidden er rett i dette tilfellet så er allefall vinkel & fokus feil...

Smak og behag... Jeg har tatt mange blomsterbilder som har blitt ræva pga feil brennvidde i forhold til fokuspungt. (makro)

Lenke til kommentar

Gleden over de første bildene med nytt kamera er stor, selv om resultatet kanskje ikke går inn i kunsthistorien. Mitt første var vel ikke stort bedre, men det måtte ut likevel. Istedet for å kritisere vil jeg heller si gratulerer med nytt leketøy. :)

Lenke til kommentar

Disse bildene var bare ment som en test, tulla litt med fokus og slikt. Dreit langt i motiv og komposisjon:P Kommer til å ta mange bilder med dette kameraet i framtiden, så dette kan bli artig;) Takk for mange tilbakemeldinger da!

Lenke til kommentar

Fint å høre :) . Har jeg vært en liten tur ved havet og testa litt i dag. Vet ikke helt om bildene ble så fine jeg, var jo litt dårlig vær :ermm:

Vært innom photoshop og endra til svart hvitt på det ene, resten har jeg bare forandra levels og slikt på. Og format har jeg prøvd meg litt fram med det ene da. Funker dette? :blush:

post-85949-1145207934_thumb.jpg

post-85949-1145208044_thumb.jpg

post-85949-1145208060_thumb.jpg

post-85949-1145208107_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...