paroa Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hvor høy tempereratur tåler denne prossesoren? Det er snakk om en s775 cpu. Jeg får advarsel om for høy temperatur hele tiden og det er så plagsomt. Den ligger nå på ca 60grader celsius. mvh Pål Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Legger med et greit skjema her som viser tem på de fleste CPU + mye annet. Håper dette hjelper Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 så visst jeg setter grensen på 67grader så burde det gå greit? Hovedkortet mitt får jeg også opp mange advarsler på, det er et Asus P5LD2 Deluxe kort, er det et lignende skjema der også? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 CPUen skal tåle ivertfall 90 grader. Men at den er så varm kan tyde på dårlig kjøling. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Det er hovedkortet jeg er litt nervøs for.. Noen som vet hva det tåler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå