Kriger Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 vet ikekom dette er rette plassen å poste dette. men. noen her som kan fortelle meg hvordan man kan feks lagre/ta vare ¨på sine virus oppdateringe man har gjort fra norton slik at man ikek trenger å laste de ned igjen ved en reinstalasjon av windows(xp) Mvh Kriger [ Denne Melding var redigert av: Kriger på 2002-09-30 08:28 ] Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Last updateringene til NAV her fra så kan du ta vare på de.... http://www.symantec.com/avcenter/download/...ges/US-N95.html Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 ja men det har eg liksom gjort. men. når eg etter på kobler til nett. instalere anitvirus og alt så virker det som om den laster ned alle oppdateringer uansett selv om eg faktisk har de innstalert. eller er det andre oppdateringer den laster ned som man ikekkan laste ned og spare på sin maskin da eller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå