MacBain Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Nå er det endelig kommet en oppdatering til PGR3 som fikser de fleste problemene. Det er også gitt ut en tilleggspakke med fler biler . Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Nice, da blir det å fylle opp microsoft kontoen og bestille biler når jeg kommer fra TG i morra. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) woho konge! håper det kommer masse bra biler. gjerne noen helt nye, eller litt mer ukjente som den MG'en med mulighet for 1000hk om du kjøper den med lystgass settet edit: vil førstemann som laster ned bilene vennligst poste liste over de nye bilene? Endret 15. april 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Håper det er en killer blant bilene som feier Ferrari F50 og McLaren F1 LM av banen. Er jo kun de 2 bilene som har regjert spillet så langt, og ikke noe vits å kjøre med andre bilder mot personer som kjører F50 eller F1 LM. Til og med F1 LM sliter jo mot F50. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Håper det er en killer blant bilene som feier Ferrari F50 og McLaren F1 LM av banen.Er jo kun de 2 bilene som har regjert spillet så langt, og ikke noe vits å kjøre med andre bilder mot personer som kjører F50 eller F1 LM. 5925954[/snapback] Helt enig; det er uheldig at et par biler er såvidt dominerende. Men de bilene man kan kjøpe kommer garantert ikke til å være bedre enn noe som er i spillet fra før; det vil jo ikke være rettferdig at man kan kjøpe seg en fordel. Men et par biler til med ytelse på linje med de beste som er i spillet fra før hadde vært herlig; utrolig kjedelig å se et startfelt med 8 kliss like biler slik det ofte er nå. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Liste over bilene: Aston Martin V8 Vantage RUF RT12 Saleen S7 Twin Turbo Audi RS 4 Chevrolet Corvette Z06 Dodge Viper SRT-10 Coupe Ferrari 612 Scaglietti Lamborghini Gallardo SE Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ-400 Nissan NISMO R34GT-R Z-Tune Pontiac GTO Radical SR8 Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hehe, jeg dreit meg ut. jeg bestemte meg for å kun kjøpe RS4 men så fikk jeg så lyst på resten at jeg kjøpte resten av pakka (som pakke seff), men da betalte jeg 60 mer siden jeg kjøpte ene bilen løst først Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 du manlger vel en på lista? jeg teller 12, og aston martinen er gratis... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Men et par biler til med ytelse på linje med de beste som er i spillet fra før hadde vært herlig; utrolig kjedelig å se et startfelt med 8 kliss like biler slik det ofte er nå. 5925965[/snapback] Jepp. Vi skulle hatt varierende egenskaper på biler og baner slik at de bilene egner seg for den svingete bybanen, de bilene egner seg for racetrack, og de bilene egner seg for Nurburgring. Mestrer man F50 nå, så er det ingen vits å velge none annen bil. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 du manlger vel en på lista? jeg teller 12, og aston martinen er gratis... 5926763[/snapback] Er alle sammen det der. Den som er gratis (Aston Martinen) følger med i hele pakka som man kjøper for 400 MP. Eller man kan velge å laste ned den gratis og de andre bilene for 60 MP hver. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) så hele oppdateringa er på toatlt 12 biler, hvorav den ene er gratis da. trodde det var 12 kjøpebiler plus en gratis jeg... Endret 16. april 2006 av Spirre Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jepp. Vi skulle hatt varierende egenskaper på biler og baner slik at de bilene egner seg for den svingete bybanen, de bilene egner seg for racetrack, og de bilene egner seg for Nurburgring. Mestrer man F50 nå, så er det ingen vits å velge none annen bil. Nja, det er jo litt mer nyansert enn som så.Hvis du ikke har lagt merke til det så blir bl.a Panoz GTR-1 Coupe brukt en del i stedenfor F50GT på trangere mer svingete baner av de som virkelig er gode, det samme gjelder også for Mercedesen og McLaren.Men jeg er enig i at F50GT i mange tilfeller er for overlegen og at alt for mange bruker den. Uansett er jeg veldig positivt overrasket over speedpack'n og har forelsket meg i Radical SR8 selv om den kanskje ikke er så veldig mye raskere enn forgjengeren Radical SR3 Turbo, men det er en herlig bil å kjøre.Aston Martin V8 Vantage er også en bil som var veldig god å kjøre synes jeg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 woho konge! håper det kommer masse bra biler. gjerne noen helt nye, eller litt mer ukjente som den MG'en med mulighet for 1000hk om du kjøper den med lystgass settet edit: vil førstemann som laster ned bilene vennligst poste liste over de nye bilene? 5925482[/snapback] Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 woho konge! håper det kommer masse bra biler. gjerne noen helt nye, eller litt mer ukjente som den MG'en med mulighet for 1000hk om du kjøper den med lystgass settet edit: vil førstemann som laster ned bilene vennligst poste liste over de nye bilene? 5925482[/snapback] 5930276[/snapback] Vakkert Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Æææ! Quote litt meir bilder da Men vakkert, det er det Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 har fått downa bilene nå, mye snadder her. likte best saleen twin turbo, corvetten og skylinen. galardoen og rufen er digg også. men sku gjerne sett noe annet en enda en ferrari... får vel satse på at det kommer flere sånne pakker etterhvert Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 har fått downa bilene nå, mye snadder her. likte best saleen twin turbo, corvetten og skylinen. galardoen og rufen er digg også. men sku gjerne sett noe annet en enda en ferrari... får vel satse på at det kommer flere sånne pakker etterhvert 5946248[/snapback] Går rykter om at en mindre gratispakke er på vei også. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 har du noen linker til dette eller er det bare løs tasting blandt folket? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har ikke funnet noe offisielt, så det er vel bare løs tasting foreløpig hvertfall. Men hvis Speed Pack blir en suksess, ser jeg ikke bort i fra at det kommer mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå