Ajju_bhai Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hei Jeg lurte på om hvis jeg tar kjøretimer og alt det obligatoriske nå.Har lixom bursdag i november. Og velger å ikke kjøre opp i november men i for eks. april året etter lixom. Må jeg ta alt det jeg hadde tatt året før (obligatoriske osv...) på nytt igjen? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 nope, holder med å ta det en gang. eneste eg vet at du må ta opp igjenn, er Teoriprøven hvis det går mer enn 3 år til oppkjøringen. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Sikker på at det er 3 år? Mener å huske at det var snakk om 3 måneder, men nå gjorde du meg veldig usikker. Spør du meg så bør du ta alt sammenhengende, istedenfor å ta alt det obligatoriske nå og kjøre opp om 1 år. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Sikker på at det er 3 år? Mener å huske at det var snakk om 3 måneder, men nå gjorde du meg veldig usikker. Spør du meg så bør du ta alt sammenhengende, istedenfor å ta alt det obligatoriske nå og kjøre opp om 1 år. 5930099[/snapback] er sikker på at det er 3 år ja, tok teorien for 3 uker siden, og såpass kort hukommelse har eg ikkje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå