Gå til innhold

TES: Gladthir, verdt å kaste bort tid på?

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr ved navn Gladthir, først ville han at jeg fulge ei dame rundt en dag, gjorde dette, og fikk litt penger. Men så vil han jeg skal følge en annen person.

Er disse oppdragene verdt å kaste bort tid på? Eller er han bare paranoid?

Skal jeg bare stikke, eller raportere ham til vaktene som de ville?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og ja, du kan ta en rask løgn, men du får jo litt sneak-skill av å liste deg etter dem.

Geir :)

5925276[/snapback]

La merke til at Sneak skillsen gikk fort opp når jeg sto å ventet på dame. Rørte på meg hele tiden, og den føk opp ganske ofte.

Lenke til kommentar

Du må følge tre personer. Du kan si begge alternativa:

Alternativ 1 : "She/ he is following you"

Alternativ 2 : "She/ he is not following you"

Du får uannset 150 gold x3 = 450 gold.

Og når han gir eit papir, som seier at han skal drepe nokon. Går du til vakten, så slakter vakten Gladtihr. Og du får 3 lockpicks

Leif...

Lenke til kommentar

Testet, siste man sa jeg ikke fulgte ham, da angrep han meg. Så loaded jeg på nytt og sa han fulgte etter ham. Og fikk vakten til å drepe ham.

Men jeg fant noe som kanskje vil hjelpe andre. Ta nøkkelen til Gladhir og gå inn i huset hans. Rett ved inngangen så står det en søpple kurv, oppi den ligger det 800 Gullmynter :thumbup:

Resten av huset ligger det vel 50-100 gullmynter til hvis jeg ikke husker feil. Men han har hauger av låste skap.

Lenke til kommentar
Testet, siste man sa jeg ikke fulgte ham, da angrep han meg. Så loaded jeg på nytt og sa han fulgte etter ham. Og fikk vakten til å drepe ham.

Men jeg fant noe som kanskje vil hjelpe andre. Ta nøkkelen til Gladhir og gå inn i huset hans. Rett ved inngangen så står det en søpple kurv, oppi den ligger det 800 Gullmynter  :thumbup:

Resten av huset ligger det vel 50-100 gullmynter til hvis jeg ikke husker feil. Men han har hauger av låste skap.

5926401[/snapback]

Han har mye fint i de låste skapene også.:thumbup: Jeg fikk nesten bakoversveis da jeg så at de lå 800 mynter i den kurven. :dribble:

Lenke til kommentar

Men jeg fant noe som kanskje vil hjelpe andre. Ta nøkkelen til Gladhir og gå inn i huset hans. Rett ved inngangen så står det en søpple kurv, oppi den ligger det 800 Gullmynter  :thumbup:

5926401[/snapback]

Han har mye fint i de låste skapene også.:thumbup: Jeg fikk nesten bakoversveis da jeg så at de lå 800 mynter i den kurven. :dribble:

5926417[/snapback]

Men det er sann raud hand, så du stjeler av han, og det likar ikkje eg...:p

Lenke til kommentar

5926401[/snapback]

5926417[/snapback]

Men det er sann raud hand, så du stjeler av han, og det likar ikkje eg...:p

5926455[/snapback]

:hmm: Kan ikke si jeg husker det var en rød hand da jeg tok de tinga som lå i alle skapene og sånt. Jeg tok iallefall alt sammen der av verdi og solgte det til fencen min i Thieves Guild. De kjøper ting du har stjelt vettu og da tenkte ikke jeg så mye på at jeg gikk rundt med tyvegods på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...