AndersT2 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Sitter å spiller Obliion, men jeg legger merke til at når jeg hører på to stykker som prater, så ligger stemmene i høyre høytaller (De som prater sentrert på skjemen). Når jeg lar de som prater være helt til venstre på skjermen, så kommer lyden i senter. Hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Er dette bare i Oblivion? Skal være muligheter for å stille in "balance" under audio settings, du kan prøve å flyte den litt over til venstre for å se om det blir bedre. Om dette er et problem du har i flere spill har windows også en slik funksjon som finnes under "Lyd" i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Det er ikke noen slike innstillingern i driverne til X-FI kortet. Heller ikke i forsterkeren (Logitech Z-5500). Har ikke lagt merke til det i andre spill. Men det er en stund siden jeg har spilt mye. Merker ikke noe til det i video avspilling heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå