Gå til innhold

Ditt favorittband akkurat nå?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+127836

Akkurat nå har jeg en Avenged Sevenfold fri periode, så har byttet litt på ting og tang, går endel i the killers, noe snow patrol, og a tad of good ol metallica om dagen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Motley Crue hører jeg mest på. Ellers har jeg begynt å håre masse på The Beatles sine siste album. Abbey road, Macical Mystery tour, white album, stg. Peppers osv... Og ikkeminst butchering the beatles, som er en plate med flere av de ikke mest populere sangene spillt inn og sunget av rock/metall artister som alice cooper, duff Mc Kagen, mototrhead osv. Mange er ganske bra.

Lenke til kommentar

Går ut fra at soloartister også teller.

 

Kris Kristofferson*

Johnny Cash*

Willie Nelson*

Waylon Jennings*

Hank Williams

Tanya Tucker

Merle Haggard

Dolly Parton

The Bellamy Brothers

Dr Hook

Elvis

Buck Owens

Dwight Yoakam

+++++++++

 

*The Highwaymen

 

 

Ellers kan jeg nevne Dire Straits, Bruce Springsteen, Eric Clapton, Bob Dylan og ca 1000 andre.

Lenke til kommentar
Har det noe med USA-oppholdet å gjøre? Hva syns de gladkristne amerikanerne om at du liker sånn "satanmusikk"? :wee:

7731672[/snapback]

De fleste amerikanerene har aldri hørt om disse bandene, og lurer bare på om de slakter en kylling mens de dunker på noe rart. :wee:

Hadde de hørt tekstene hadde det vel blitt en annen låt.

Lenke til kommentar
Har det noe med USA-oppholdet å gjøre? Hva syns de gladkristne amerikanerne om at du liker sånn "satanmusikk"? :wee:

7731672[/snapback]

De fleste amerikanerene har aldri hørt om disse bandene, og lurer bare på om de slakter en kylling mens de dunker på noe rart. :wee:

Hadde de hørt tekstene hadde det vel blitt en annen låt.

7733885[/snapback]

Hadde jeg vært i USA ville jeg spilt Gåte så det kost etter. Norsk kultur!

Lenke til kommentar
Har det noe med USA-oppholdet å gjøre? Hva syns de gladkristne amerikanerne om at du liker sånn "satanmusikk"? :wee:

7731672[/snapback]

De fleste amerikanerene har aldri hørt om disse bandene, og lurer bare på om de slakter en kylling mens de dunker på noe rart. :wee:

Hadde de hørt tekstene hadde det vel blitt en annen låt.

7733885[/snapback]

Hadde jeg vært i USA ville jeg spilt Gåte så det kost etter. Norsk kultur!

7736365[/snapback]

For norsk metall er ikke norsk kultur? ;)

Lenke til kommentar
Har det noe med USA-oppholdet å gjøre? Hva syns de gladkristne amerikanerne om at du liker sånn "satanmusikk"? :wee:

7731672[/snapback]

De fleste amerikanerene har aldri hørt om disse bandene, og lurer bare på om de slakter en kylling mens de dunker på noe rart. :wee:

Hadde de hørt tekstene hadde det vel blitt en annen låt.

7733885[/snapback]

Hadde jeg vært i USA ville jeg spilt Gåte så det kost etter. Norsk kultur!

7736365[/snapback]

For norsk metall er ikke norsk kultur? ;)

7737680[/snapback]

Veldig godt sagt.

Lenke til kommentar
For norsk metall er ikke norsk kultur? ;)

7737680[/snapback]

Ikke faen. xD

 

Men seriøst, metall er harry. Gåte er bunaden og Munch, norsk metall er Esso-caps og SkyMarshall.

7738250[/snapback]

 

WORD! :lol:

 

-------

 

Det går vel mest i Stones her.

Etter at jeg formatterte har jeg faktisk bare Stones på pcen :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...