Gå til innhold

Ditt favorittband akkurat nå?

ZenCo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meningene deres kan dere godt si, så lenge det er om bandene som nevnes og ikke om personene som foreslo dem. Skjønt ha gjerne retningslinjenes punkt 1 og 2 i mente når dere gjør det:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Og føler dere for å krangle med hverandre kan dere benytte andre måter enn å poste det i tråden.

Dette var et svar fra moderator OG av "almen interesse"...

Geir :)

Lenke til kommentar

Nå de siste ukene har jeg hørt veldig mye på black og thrash. Death innimellom og. Når jeg føler meg tøff og føler for å gi litt faen så er det Slayer, når jeg skal høre noe mørkt, dystert så setter jeg på Anaal Nathrakh. Og når jeg føler for å slakte noen hører jeg på Cannibal Corpse. Neida, litt å ta i. Ukens band er vell;

Slayer

Cannibal Corpse

Anaal Nathrakh

Nile

Gorgoroth

Dødheimsgard

Led Zeppelin

The Misfits

System Of A Down

Nok fra meg, neste gang er vell listen helt annerledes. Det er godt å høre på variert musikk. Veldig godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...