834HF42F242 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kjedelig hvis dette ender opp med å bli et rent oppramsingsforum fordi ingen våger å si meningene sine lenger. Dette er ikke en reaksjon på moderering, men en kommentar av allmenn interesse. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Meningene deres kan dere godt si, så lenge det er om bandene som nevnes og ikke om personene som foreslo dem. Skjønt ha gjerne retningslinjenes punkt 1 og 2 i mente når dere gjør det: #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Og føler dere for å krangle med hverandre kan dere benytte andre måter enn å poste det i tråden. Dette var et svar fra moderator OG av "almen interesse"... Geir Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gått over til Trivium. Men med Gojira i bakhaue enda. Sprengstoff. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Stevie Ray Vaughan, helt klart. BLUZIE. Lenke til kommentar
Slasjh Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 - Guns N' Roses - Aerosmith Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Her er det som vanlig Led Zeppelin Endret 23. november 2006 av HenHau Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Coldplay's album går konstant på iPoden for tida Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvorfor kan ikke folk bare legge ut last.fm profilen sin? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Iron Maiden forever... Etter konserten på tirsdag ble jeg ikke akkurat noe mindre fan Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Muse, Muse og atter Muse. Verdens beste band som eksisterer idag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Helt siden jeg hørte Songs for the Deaf, har Queens of the Stone Age vært favorittgruppa mi. Alle de tre første platene og spesielt SftD spilles veldig mye hos meg. Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Pink Floyd har alltid vært numero uno! Men for tiden er jeg svært metal intressert: 1. Megadeth 2. Metallica 3. Stonegard!!! 4. Dream Theater (prog metal) 5. Pantera 6. Slayer 7. Tool 8. Windir 9. Immortal 10. Iron Maiden Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 1. Iron Maiden 2. Isengard 3. Circus Maximus Vallhall var fantastisk. Gleeeeder meg til 2008! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Akuratt nå er det Black Stone Cherry som spilles mest. Hard Rock med mange country-elementer. De skal faktisk på turne med Black Label Society, og musikkstilen deres er veldig lik. Så liker du Black Label og Zack Wylde, så sjekk ut Black Stone Cherry. http://www.blackstonecherry.com/ Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 akkurat nå? Amon Amarth Örgh Ayreon Sodom Lenke til kommentar
Axes Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Nå de siste ukene har jeg hørt veldig mye på black og thrash. Death innimellom og. Når jeg føler meg tøff og føler for å gi litt faen så er det Slayer, når jeg skal høre noe mørkt, dystert så setter jeg på Anaal Nathrakh. Og når jeg føler for å slakte noen hører jeg på Cannibal Corpse. Neida, litt å ta i. Ukens band er vell; Slayer Cannibal Corpse Anaal Nathrakh Nile Gorgoroth Dødheimsgard Led Zeppelin The Misfits System Of A Down Nok fra meg, neste gang er vell listen helt annerledes. Det er godt å høre på variert musikk. Veldig godt. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Akkurat nå: Killswitch Engage helt klart! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Akkurat nå er det Windir. Det har det strengt tatt vært en stund nå. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Muse, Muse og atter Muse. Verdens beste band som eksisterer idag. 7346362[/snapback] Second that. "Gjenoppdaget" The Groove. Fantastisk sang. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nå for tiden går det mye i Muse, Amon Amarth, Ryan Adams, Mötley Crüe, the Jimi Hendrix Experience og Sex Pistols. Mye variert med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg