Deadringer Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Mine favoritter for tiden er vel:Emperor Susperia Pagan's Mind 7049091[/snapback] _Ikke_ nevn pagans mind i samme setning som to såpass gode band. Da må jeg jakte deg ned og spikre deg til en trestamme Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Pagan's Mind Britney Spears Paris Hilton Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Morsom du Mitt favorittband atm er vel Nirvana hørte mye på dem før og har begynt igjen nå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tja.. Hører en del på Bad Religion, Lunachick og the Cure for øyeblikket. Men det varierer veldig. Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Mest spilt de siste månedene: OSI: Free - Såkalt supergruppe med folk fra Dream Theatre og Fates Warning. Spiller en slags blanding av prog og ambient. Moonlight: Downwords - Veteraner i polsk rock. Spilte tidligere goth og goth metal, har på denne plata beveget seg over i et mer progrockaktig landskap. Ei skive som krever konsentrasjon for å lytte på; og man bør ikke være depressivt anlagt. Celtic Frost: Monotheist - Gamle guder med ny release i år. Et dypdykk ned i sjelens mørkeste irrganger musikalsk og tekstmessig. Trolig kommende favoritter: Shakary: Shakary2006 - En gruppe jeg vet veldig lite om, lytter gjennom et dobbeltalbum med dem som skal anmeldes for et utenlandsk nettsted. Minner litt om Eloy og Marillion i stilen, uten å være likt noen av dem. Vakker, positiv og glad prog. Steve Hackett: Wild Orchids - En mangefasettert samling nye låter fra den gamle Genesis-gitaristen. Alt fra nesten klassisk og jazzlignende saker til progrockaktige saker. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Pagan's MindBritney Spears Paris Hilton 7049720[/snapback] Du glemte jo Aylar! *Boys, boys, boys* Endret 14. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Uten tvil Jahn teigen. Skal snart på vorspiel, og da er selvfølgelig Fra Null Til Gull samle cden hans med. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Led Zeppelin her... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Uten tvil Jahn teigen. Skal snart på vorspiel, og da er selvfølgelig Fra Null Til Gull samle cden hans med. 7069200[/snapback] Jahn Teigen er undervurdert. Han eide på 70-tallet. Er ikke så kjent med hans nyere verker dog. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Meat Loaf. Ingen over, ingen ved siden. http://www.youtube.com/watch?v=umbUCuCg264 Glede seg til Bat out of Hell 3 kommer ut. Videoen er 10 minutters making-of..masse bra musikk. Og Marion Ravn er med og. Både Brian May, Steve Vai og Nikki Sixx har vært med på låtskrivinga. Må ikke glemme denne: http://www.youtube.com/watch?v=Cg5yNqIeLb4 Han er så stor i USA at når han ble stoppet i fartskontroll i 1986, og politiet på død og liv skulle dra han med på stasjonen (han hadde Meat Loaf på førerkortet, ikke sitt egentlige navn), ropte politisjefen "MEAT LOAF! What the hell are you doing down here?", også fikk han en offentlig unnskyldning. Endret 14. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 går mye i Mare for tiden.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Pagan's MindBritney Spears Paris Hilton 7049720[/snapback] Du glemte jo Aylar! *Boys, boys, boys* 7069166[/snapback] Tsk, tsk, Boys vil ALLTID være Sabrina sin låt i mine øyne. Aylar har bare "laget" en klin lik ripoff med litt annen trommelyd. http://myhomysmedia.wordpress.com/2006/09/19/boys-sabrina/ SÅNN skal det gjøres. Myyye penere enn Aylar også. Italian hottie. Hun kan heller ikke synge, men gud for noen pupper. Endret 15. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Han var sikkert veldig seriøs også... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jojo, men nå får folket sett hvordan 80-talls versjonen ser ut også Hadde plakat av sabrina på rommet mitt, jeg. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 AC/DC Alternativer: Guns 'n' roses The Clash Sex Pistols Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Gah, vanskelig å velgeStore deler av livet har det vært The Cure og i 2000 tror jeg det var jeg oppdaget det andre "faste" favorittbandet mitt som er Opeth og utenom det hører jeg for tiden mye på Radiohead Placebo Pink Floyd Iron Maiden og In Flames 7016722[/snapback] Men ingenting Lacuna Coil eller Tori Amos? Mine favoritter for tiden er vel: Emperor Susperia Pagan's Mind (Rart det der, de spilte tilfeldigvis på MotStøy... ) i tillegg så det også mye i: Peccatum Lacuna Coil Arcturus In Flames Edvard Grieg Tool Ulver 7049091[/snapback] Jaokei da, hele Karmacode og Little Earthquakes høres en del på, Tori Amos og Lacuna Coil må med på listen, regner jeg med. Men jeg ser ikke de du nevnte selv med på din egen liste. Og jeg glemte Rufus Wainwright! Han er så undervurdert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Akkurat nå er det vel kent, The Kids, Pink Floyd, Neil Young & Crazy Horse, Rammstein og Modern Talking det går en del i Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Siden det står ditt favorittband og ikke dine favorittband, nevner jeg ett: Dream Evil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Grammatrain Sunday Rocket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg