Gå til innhold

Ditt favorittband akkurat nå?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest spilt de siste månedene:

 

OSI: Free

- Såkalt supergruppe med folk fra Dream Theatre og Fates Warning. Spiller en slags blanding av prog og ambient.

 

Moonlight: Downwords

- Veteraner i polsk rock. Spilte tidligere goth og goth metal, har på denne plata beveget seg over i et mer progrockaktig landskap. Ei skive som krever konsentrasjon for å lytte på; og man bør ikke være depressivt anlagt.

 

Celtic Frost: Monotheist

- Gamle guder med ny release i år. Et dypdykk ned i sjelens mørkeste irrganger musikalsk og tekstmessig.

 

Trolig kommende favoritter:

 

Shakary: Shakary2006

- En gruppe jeg vet veldig lite om, lytter gjennom et dobbeltalbum med dem som skal anmeldes for et utenlandsk nettsted. Minner litt om Eloy og Marillion i stilen, uten å være likt noen av dem. Vakker, positiv og glad prog.

 

Steve Hackett: Wild Orchids

- En mangefasettert samling nye låter fra den gamle Genesis-gitaristen. Alt fra nesten klassisk og jazzlignende saker til progrockaktige saker.

Lenke til kommentar

Meat Loaf. Ingen over, ingen ved siden.

 

http://www.youtube.com/watch?v=umbUCuCg264

 

Glede seg til Bat out of Hell 3 kommer ut. Videoen er 10 minutters making-of..masse bra musikk. Og Marion Ravn er med og. Både Brian May, Steve Vai og Nikki Sixx har vært med på låtskrivinga.

 

Må ikke glemme denne:

http://www.youtube.com/watch?v=Cg5yNqIeLb4

 

Han er så stor i USA at når han ble stoppet i fartskontroll i 1986, og politiet på død og liv skulle dra han med på stasjonen (han hadde Meat Loaf på førerkortet, ikke sitt egentlige navn), ropte politisjefen "MEAT LOAF! What the hell are you doing down here?", også fikk han en offentlig unnskyldning.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Pagan's Mind

Britney Spears

Paris Hilton

7049720[/snapback]

 

Du glemte jo Aylar! :no:

 

*Boys, boys, boys* :w00t:

7069166[/snapback]

 

Tsk, tsk, Boys vil ALLTID være Sabrina sin låt i mine øyne. Aylar har bare "laget" en klin lik ripoff med litt annen trommelyd.

 

http://myhomysmedia.wordpress.com/2006/09/19/boys-sabrina/

 

SÅNN skal det gjøres. Myyye penere enn Aylar også. Italian hottie. Hun kan heller ikke synge, men gud for noen pupper.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gah, vanskelig å velge

Store deler av livet har det vært

The Cure

og i 2000 tror jeg det var jeg oppdaget det andre "faste" favorittbandet mitt som er

Opeth

og utenom det hører jeg for tiden mye på

Radiohead

Placebo

Pink Floyd

Iron Maiden

og

In Flames

7016722[/snapback]

Men ingenting Lacuna Coil eller Tori Amos? :p

 

 

Mine favoritter for tiden er vel:

Emperor

Susperia

Pagan's Mind

(Rart det der, de spilte tilfeldigvis på MotStøy... :hmm:)

 

i tillegg så det også mye i:

Peccatum

Lacuna Coil

Arcturus

In Flames

Edvard Grieg

Tool

Ulver

7049091[/snapback]

 

Jaokei da, hele Karmacode og Little Earthquakes høres en del på, Tori Amos og Lacuna Coil må med på listen, regner jeg med. :p

Men jeg ser ikke de du nevnte selv med på din egen liste.

Og jeg glemte Rufus Wainwright! Han er så undervurdert :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...