Gå til innhold

Ditt favorittband akkurat nå?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Prøvde å begynne å setje meg inn i Radiohead for ei god stund sidan, og det gjorde eg absolutt ikkje dumt i. Fattar ikkje kvifor eg aldri har lagt meir merke til dette før. Kid A er ei enormt god plate som er med på lista mi over topp10 kjøp nokon sinne. KJØP KJØP KJØP. Til og med det som har fått ganske hard medfart i albumguiden tykkjer eg ligg godt over det meste som har kome ut i indie-sjangeren gjennom tidene. Har endå til gode å høyre noko dårleg frå den kanten. NAM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde å begynne å setje meg inn i Radiohead for ei god stund sidan, og det gjorde eg absolutt ikkje dumt i. Fattar ikkje kvifor eg aldri har lagt meir merke til dette før. Kid A er ei enormt god plate som er med på lista mi over topp10 kjøp nokon sinne. KJØP KJØP KJØP. Til og med det som har fått ganske hard medfart i albumguiden tykkjer eg ligg godt over det meste som har kome ut i indie-sjangeren gjennom tidene. Har endå til gode å høyre noko dårleg frå den kanten. NAM.

7008454[/snapback]

 

Herlig satrucci, du har skjønt det. Radiohead er genialt, helt fantastisk musikk.

 

Favorittbandet mitt atm er The Killers. Sam's Town rocker. Fantastisk alternative rock / pop / indie, you name it.

Lenke til kommentar

Nå går det for det meste i Queen og Aerosmith, men det er sevfølgelig mye annet bra også. Laster ned litt Pink Floyd nå ;)

 

Og så det er sagt:

Techno og liknende ulyd er noe av det mest onde og grusomme her i verden. Det gjør deg dum og ødelegger livet ditt! Ikke bli en av de hypnotiserte folka som hører på det. Husk, PC-er kan ikke lage musikk, techno er ikke musikk! HATER den grusome ulyden som (dessverre) er kjent som en musikksjanger. Flere her (syns det bør være alle da), som er enig med meg? Hør på ekte musikk, ikke computergenerert ulyd! ;)

Lenke til kommentar
Gah, vanskelig å velge

Store deler av livet har det vært

The Cure

og i 2000 tror jeg det var jeg oppdaget det andre "faste" favorittbandet mitt som er

Opeth

og utenom det hører jeg for tiden mye på

Radiohead

Placebo

Pink Floyd

Iron Maiden

og

In Flames

7016722[/snapback]

Men ingenting Lacuna Coil eller Tori Amos? :p

 

 

Mine favoritter for tiden er vel:

Emperor

Susperia

Pagan's Mind

(Rart det der, de spilte tilfeldigvis på MotStøy... :hmm:)

 

i tillegg så det også mye i:

Peccatum

Lacuna Coil

Arcturus

In Flames

Edvard Grieg

Tool

Ulver

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...