Sondre^^ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) en regel om å skrive noe mer enn bare et bandnavn kunne vært en idé...jeg har selv gått foran med et godt eksempel ^^ Endret 29. september 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Da prøver vi på nytt AC/DC: Dette bandet er bare så genialt at det kommer alltid til å være favorittbandet mitt Med noen helt råe gitarsoloer og sanger som virkelig er gode så er det selvfølge! Ingen slår Angus! PJ: Hørte sangen "World Wide Suicide" på radion og likte den med en gang. Lastet ned resten av albumet og liker det veldig godt. Kan ikke hamle opp med gitaren til AC/DC, men vokalen er bra! RHCP: Har bare albumet "Stadium Arcadium", men den er jo til gjengjeld stor og fin Mange virkelig gode sanger og de er gode til å skifte rytmer/melodi uten at jeg legger merke til det. En sang som starter ganske "hardt" kan ende opp som ballade. -- Fornøyd nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Akkurat i dette øyeblikk er favorittbandet mitt Purified in Blood. Faen så konge Reaper of Souls er Lenke til kommentar
haakie Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Dream Theater og Opeth Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Gamma Ray. Det er ikke mye som er bedre i bakfylla enn å gaule med på noe skikkelig powermetal. Jeg tror jeg vil gifte meg med Kai Hansen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg forstår ikke hvorfor ikke denne telletråden blir stengt.. 6967512[/snapback] Hvis alle begynner å gjøre slik som Sondre, så kan det jo bli en nyttig tråd Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Mitt absolutte favorritband nå er Dave Weckl Band... Deres utrolige jazzsanger er "incrediblê", som det heter på fransk. Jeg får frysninger hver eneste gang jeg hører Swamp Thing... All hail Dave Weckl! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 For øyeblikket går det veldig mye i The Mars Volta. Jeg simpelthet elsker De-Loused in The Comatorium. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 ZenCo: Hadde jeg vært deg så ville jeg fått denne posten stengt, å så lager du Favorittband v2. Skriv in regler og annet du skulle ønske å ha med Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 For øyeblikket er det Every Little Thing. En kan så undres på hva som er så spesielt med dette ganske så ukjente j-pop bandet, ettersom størsteparten av deres låter er ganske så lik skvipet man årlig får servert i Melodi Grand Prix. Det jeg liker med bandet (mulig sjangeren, men dette var da de beste jeg fant) er måten vokalen blir brukt på i forhold til instrumentene. Jeg syntes også melodifraseringene er interessante og i enkelte låter er oppbygningen til refrenget strålende. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Har gått mye i Alice in Chains de siste dagene. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Stonegard. Syns det nye albumet er drit bra, men det har forsatt litt igjen før det slår Arrows. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Akkuratt nå hører jeg på Rob Dougan og Scissor Sisters. Veldig bra musikk. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dave Matthews Band. F-A-B-E-L-A-K-T-I-G! "oh" er helt himmelsk Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 det gammle underoath før de bli til emo/screamo Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Akkurat nå er det The Fray. Utrolige mange gode sanger, men også John Mayer er en stor favoritt Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 NÅ er det Pantera. Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Liker egentlig all musikk da men går vell mest i : 1. In Flames 2. Soilwork 3. Pink floyd(faktisk;) ) 4. Pantera osv osv Begynner og like Pink Floyd mer og mer for tiden Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Rage against the Machine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg