Gå til innhold

Ditt favorittband akkurat nå?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da prøver vi på nytt :p

 

AC/DC: Dette bandet er bare så genialt at det kommer alltid til å være favorittbandet mitt ;) Med noen helt råe gitarsoloer og sanger som virkelig er gode så er det selvfølge! Ingen slår Angus!

 

PJ: Hørte sangen "World Wide Suicide" på radion og likte den med en gang. Lastet ned resten av albumet og liker det veldig godt. Kan ikke hamle opp med gitaren til AC/DC, men vokalen er bra!

 

RHCP: Har bare albumet "Stadium Arcadium", men den er jo til gjengjeld stor og fin :) Mange virkelig gode sanger og de er gode til å skifte rytmer/melodi uten at jeg legger merke til det. En sang som starter ganske "hardt" kan ende opp som ballade.

 

--

 

Fornøyd nå? :p

Lenke til kommentar

For øyeblikket er det Every Little Thing. En kan så undres på hva som er så spesielt med dette ganske så ukjente j-pop bandet, ettersom størsteparten av deres låter er ganske så lik skvipet man årlig får servert i Melodi Grand Prix.

 

Det jeg liker med bandet (mulig sjangeren, men dette var da de beste jeg fant) er måten vokalen blir brukt på i forhold til instrumentene. Jeg syntes også melodifraseringene er interessante og i enkelte låter er oppbygningen til refrenget strålende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...