Gå til innhold

Ditt favorittband akkurat nå?

ZenCo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det må bli Darkthrone akkurat nå, Under a funeral moon-skiva er så utrolig genial. Dessuten har jeg veldig sans Fenriz og Nocturno Culto, etter å ha sett en del intervjuer osv er det umulig å ikke like de gutta der.

Som Fenriz sier det: "Noen lager kake, vi lager kneipp. Man blir lei av kake også etter en stund" :)

Lenke til kommentar
Tror det må bli Darkthrone akkurat nå, Under a funeral moon-skiva er så utrolig genial. Dessuten har jeg veldig sans Fenriz og Nocturno Culto, etter å ha sett en del intervjuer osv er det umulig å ikke like de gutta der.

Som Fenriz sier det: "Noen lager kake, vi lager kneipp. Man blir lei av kake også etter en stund" :)

6803110[/snapback]

Jeg har jævlig sansen for Ted, han virker som en jævlig ålreit fyr. Fenris derimot... Han prøver så alt for hardt å være kul og tr00 at det bare blir kvalmt/patetisk. :)

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg helt enig, synes Gylve Nagell er en grei kar jeg. Mye bedre enn mye annet vi finner på black metal-scenen: Varg Vikernes, Maniac, gutta fra Dimmu Borgir osv. Har du sett det klippet fra Lydverket der Fenriz beskriver sin første LP, låter riktig rørt til tider der han beskriver Uriah Heep-plata si ;)

Lenke til kommentar

Vargen og Maniac er ikke akkurat det beste sammenlignmaterialet da. De fleste blir ganske normale og stuekoselige sammenlignet med de. :p Dimmu guttene har jeg ingenting imot, men har ikke sett så mange interviewer med dem heller.

Fenris skal liksom absolutt banne i hver setning, har absolutt ingenting imot banning, banner masse selv, men det virker så tilgjort. Og han virker fryktelig trangsynt. "Du skal ikke kunne nynne til en black metal låt" eller noe sier han i et interview, tror det er det som følger med på Transilvanian Hunger digipacken. (Finnes bl.a. på youtube.) Og den kneipp-kommentaren, blir bare for teit synes jeg.

Edit: Selv nynner og plystrer jeg titt og ofte når jeg hører på black metal, inkl. Darkthrone. :)

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Vargen og Maniac er ikke akkurat det beste sammenlignmaterialet da. De fleste blir ganske normale og stuekoselige sammenlignet med de. :p Dimmu guttene har jeg ingenting imot, men har ikke sett så mange interviewer med dem heller.

Fenris skal liksom absolutt banne i hver setning, har absolutt ingenting imot banning, banner masse selv, men det virker så tilgjort. Og han virker fryktelig trangsynt. "Du skal ikke kunne nynne til en black metal låt" eller noe sier han i et interview, tror det er det som følger med på Transilvanian Hunger digipacken. (Finnes bl.a. på youtube.) Og den kneipp-kommentaren, blir bare for teit synes jeg.

Edit: Selv nynner og plystrer jeg titt og ofte når jeg hører på black metal, inkl. Darkthrone. :)

6804257[/snapback]

Det er vel Blasphemer fra Mayhem som sier det med å nynne? Om det ikke var Necrobutcher. Også sa Maniac noe om at du får bilder av at folk kliner på konsert :p dritmoro.

Lenke til kommentar

Er rimelig sikker på at det var Fenris som sa den nynne-greia, men ble usikker på hvor han sa det. Kom på at det interviewet jeg snakket om er på engelsk, og jeg mener å ha hørt han sagt det på norsk... Kanskje det var Metal: A Norwegian Black Metal Documentary, eller, snakker han kanskje engelsk der også? Eller kanskje han sa det på engelsk? Nei faen, husker ikke hvor jeg så det, men er som sagt rimelig sikker på at det var Fenris som sa det. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...