Dauskrott Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Akkurat nå troner Månegarm høyest på min ønskeliste. En stund siden jeg hadde Månegarm-periode sist, og meker nå hvor inderlig jeg har savnet Jan Liljekvists toner på fiolin. Det er riktig musikk for mine ører, og Månegarm gjør meg glad, uansett hvor triste tekstene deres kan være. Fine lydeffekter som "tar meg med opp i skauen" og lar meg "beundre utsikten og tretoppene". Virkelig levende musikk, Åh, må bare ha med et hjerte her <3 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Herreløse er poppis fortida. På min last.fm forrige uke har de gått opp 43 plasser eller noe. Endret 30. januar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Gojira. Har ikke sotte meg så mye inn i musikken siden jeg så dem på HITS, men fy faen så rått! Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Har ikke noe klar favoritter, men: Spoken Creed Disciple Delirious? Jonah33 12Stones Haste the day UnderOath Switchfoot Kutless Pillar As I lay Dying ++ Endret 1. februar 2007 av grisebanken Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 AFI, from first to last, murderdolls og wednesday 13 <3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Alle innlegg fra og med dette som ikke begrunner sine svar, vil bli slettet. Du verden, så ufattelig uinteressant det er å lese oppramsinger av bandnavn post etter post (en polarisering av begrepet "telletråd", ment for å understreke evt farer denne tråden står overfor). Gir det seg ikke, vil tråden bli stengt 7796872[/snapback] Det gir seg ikke. Dessuten er denne tråden rimelig ubrukelig etter hva jeg kan forstå. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg