Gå til innhold

Poden har bursdag + hilsen til "kritikere"

Anbefalte innlegg

Desverre ingen kakebilder og blide lekende barn, siden han befinner seg i Roma og jeg befinner meg her på bergknausen. Likevel vil jeg feire at min lille godgutt er 6 i dag, så nå er han stor gutt.

På det ene bildet kommer han inn fra hagen som ligger i sentrum av St Pauls Utenfor Murene. Det er ikke bare i Bergen det regner, som dere kan se. Jeg synes det er litt morsomt at han bærer med seg en stjernehimmel inn i et hellig sted. Det er litt chromastøy som skjemmer bildet litt, men det er ikke så farlig. Ellers har jeg latt bildet få en omgang i curves og usm.

På det andre bildet basker han rundt med et par reklameplakater for Dior som han plukket opp utenfor en butikk. De skulle i søplet neste morgen, men han syntes de var fine. Som sin gamle far liker han vakre kvinner :D Har kun fått en omgang usm.

post-76334-1145111098_thumb.jpg

post-76334-1145111150_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Desverre ingen kakebilder og blide lekende barn, siden han befinner seg i Roma og jeg befinner meg her på bergknausen. Likevel vil jeg feire at min lille godgutt er 6 i dag, så nå er han stor gutt.

På det ene bildet kommer han inn fra hagen som ligger i sentrum av St Pauls Utenfor Murene. Det er ikke bare i Bergen det regner, som dere kan se. Jeg synes det er litt morsomt at han bærer med seg en stjernehimmel inn i et hellig sted. Det er litt chromastøy som skjemmer bildet litt, men det er ikke så farlig. Ellers har jeg latt bildet få en omgang i curves og usm.

På det andre bildet basker han rundt med et par reklameplakater for Dior som han plukket opp utenfor en butikk. De skulle i søplet neste morgen, men han syntes de var fine. Som sin gamle far liker han vakre kvinner :D Har kun fått en omgang usm.

5924758[/snapback]

Hehehe :p

Den første bildet var flott! Jeg liker den. Kunne ha vært fint å se noen himmel på den.. men jaja.

Lenke til kommentar
Det jeg ikke likte med bilde 1 var at du hadde klipt beina til poden din.

Gratuler han med dagen fra meg!  :thumbup:

5924988[/snapback]

Beina er inntakte, det er skyggen som er klippet. Han har på seg grå joggesko, og de har ikke høye, sorte såler. Han liker vakre kvinner, skriver jeg :p

Forresten, will do :)

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Første bildet er flott. Spesiell belysning, man får nesten en slags følelse av å være innendørs. :hmm: Stilig.

På det andre er det vanskelig å se hva som skjer, om du ikke hadde skrevet det. Virker som han går forbi akkurat når du knipser bilde av en telefonkiosk. Spesielt. Kan tolkes i mange retninger, tydeligvis.

Gratla fra meg også :fun:

Lenke til kommentar
Første bildet er flott. Spesiell belysning, man får nesten en slags følelse av å være innendørs.  :hmm:  Stilig.

På det andre er det vanskelig å se hva som skjer, om du ikke hadde skrevet det. Virker som han går forbi akkurat når du knipser bilde av en telefonkiosk. Spesielt. Kan tolkes i mange retninger, tydeligvis.

Gratla fra meg også  :fun:

5925631[/snapback]

Til det siste så kan jeg bare si at det stemmer. Jeg tar altid bilder av telefonkiosker når jeg er ute og reiser. Mulig jeg publiserer noen med tiden.

Til det første kan jeg opplyse om at fotografen faktisk er innendørs. Jeg måtte bruke blitz til å lette opp lyset i forkant.

Her er en hilsen fra Ale til dem som ikke liker bildene mine :p

(Det gjelder ikke dere, naturligvis). Stilig dude, eller...?

post-76334-1145121310_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Da er ikke gammel målsøker med vidvinkel noe for deg, Herr Brun. For meg går det under kategorien pixelpeeping av og til, og jeg foretok en vurdering i dette tilfellet. Her er det forresten blitzens dekningsgrad som svikter. Synes likevel det ikke betyr noe, så jeg unnlot å gjøre noe ekstra i ps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...