Gå til innhold

Ekstern harddisk, alle filer borte

Anbefalte innlegg

I dag morgens så startet jeg opp min 200 gb eksterne harddisk, den hadde var fult med 186 gb med forskjellig ting, mens så viser det seg at alle filene er blitt krypterte på en eller annen måpte, de mappen som jeg hadde der var der ikke lenger, jeg tar da å innstalerer maxtor programet som følger med hardiske med håp om at jeg da skal finne en måte å fikse på det, men det hjelp ikke. Da forsvant alle filene istedenfor, men fortsatt så er det bruk 186 Gb på hardisken, så fikk jeg vite at Restore 2000 2.0 kunne finne filer som var borte, men det hjelp ikke så mye det heler, er det noe forslag til noe jeg kan gjøre?? ( ps: hardisken var helt fint i går kveld da var det ingen problemer) Alle forslag tas imot med hjelp, det er utrolig kjipt å miste nesten 200 gb med forskjellig ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et virus som krypeterer filer på random.. jeg husker ikke hva det heter, men det var et oppslag på det i en av nettavisen for noen uker siden..

Det kan hende det er det viruset som har tatt filene dine..

Men man kan jo håpe på at getbackdata ol vil hjelpe !

Lenke til kommentar
nå har jeg fått et nyt problem, holder på nå å recovre filene, men da får jeg en haug med CHK filer, hva slags filer er det?? og hvordan får jeg de filene tilbake igjen til de andre, det står også at det er en type, Recovered file fragments??

5925074[/snapback]

kan tenke meg det er ufullstendige filer :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...