Gjakmarrja Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hei! Jeg har ingen peiling what so ever på photoshop, men hvordan kan jeg gjøre om et bilde jeg har lyst til å bruke som avatar i photoshop? Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hei! Jeg har ingen peiling what so ever på photoshop, men hvordan kan jeg gjøre om et bilde jeg har lyst til å bruke som avatar i photoshop? 5924516[/snapback] Trenger du å gjøre det om? Du bare laster det opp så fikser det automatisk størelsen. Det gjør det iaffal av meg Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Image -> Image Size -> Ta av haken på Constrain Proportions -> Skriv inn 80 på Width og Height... BTW, Jaybird, det er ikke lov å ha bilder i signaturen her på forumet EDIT: Post nr. 1000, yay... Endret 15. april 2006 av Camron Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 BTW, Jaybird, det er ikke lov å ha bilder i signaturen her på forumet 5924659[/snapback] It's gone.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå