Simkin Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 er noen måte og gjøre så ikke musa er med og bestemmer vinkel når jeg kjører bil? når jeg går/løper er det ganske greit, men i bil så er det veldig plagsomt.. noen tips`? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Bare vend deg til å kjøre bil slik det er. Går greit etter en stund. Da får man mye bedre oversikt i tillegg! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Gå i options å sett på (eller av, husker ikke helt) "Steer with mouse", så trenger du ikke å bry deg med det problemet lengre. Men må være enig med "Erelend", det er mye bedre å styre med musa i tilleg. Det gir en god del bedre oversikt. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Ja, enig med Erelend. Bare la det være sånn, du trenger jo ikke å røre på musa så mye heller, er bare en vane sak. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Får mye oversikt ved å bruke musa i tillegg.. Venna meg til det ganske fort egentlig.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 har spilt litt nå , og blitt vant med det... bare uvant i starten Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Musa er en katastrofe i San Andreas-spillet. Jeg verdsetter oversikt, men det er jo umulig når kameraet velger å legge seg for lavt så jeg ikke ser nær fronten av bilen. Får vondt i musearmen av å flytte kameraet opp hele tiden. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Musa er en katastrofe i San Andreas-spillet. Jeg verdsetter oversikt, men det er jo umulig når kameraet velger å legge seg for lavt så jeg ikke ser nær fronten av bilen. Får vondt i musearmen av å flytte kameraet opp hele tiden. 5930708[/snapback] Håper det kommer en patch som fikser det. Blir irritert jeg også. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 syns det er bra når du skal lage stuntfilm, at du kan se "selve stunt objektet" i den vinkele ndu selv vil Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kameraet henger stort sett aldri med når man kjører fort (det kommer altfor lavt) så jeg må liksom rette på kameraet med musa innimellom for å ha oversikt over veien foran meg. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kameraet henger stort sett aldri med når man kjører fort (det kommer altfor lavt) så jeg må liksom rette på kameraet med musa innimellom for å ha oversikt over veien foran meg. 5937205[/snapback] Du trenger ikke bruke musen. Bare hold høyre hånden på piltastene hvis dette er et problem! Trykk på opp tasten og kameraet vil gå opp! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Tar man en bratt sving i en oppoverbakke f.eks. MÅ jeg bruke musa for å spinne kameraet rundt sammen med bilen, eller ser jeg ikke noenting foran meg. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Man kan også se rundt hjørner for å ikke krashe i biler der... Synes bare det er tøft at bildet blir lavt når man kjører fort, får mere fartsfølelse da! :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå