B4stian Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Hei, noen som kan hjelpe meg med en ok pris å selge denne for? Den er brukt en del, men har ingen merker i det hele tatt så den ser helt ny ut. Spesifikasjonene er: Netshop 259ien m/ 9-cellers batteri 2.0 GHz Pentium M 2 GB RAM Kingson DDR2 (2x1 gb) 80 GB Samsung hd DVD+/-RW Trådløst nettverkskort (A,B og G) EDIT: Lurer på om jeg skal selge denne for å oppgradere den stasjonære... flytter ikke pcen noe særlig rundt... Endret 15. april 2006 av datating Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg tror 75%+ av nypris idag vil være helt ok. Det som er mest "slitt" er vel batteriet? God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Batteriet er ikke klattladet engang og batteritiden er helt tipp topp... Nypris i dag for de spesifikasjonene er vel ca. 14.000 kr. så du mener 10.500 kr? Da kan jeg like godt ha den... Hva tror du man kan få på qxl? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Batteriet er ikke klattladet engang og batteritiden er helt tipp topp...Nypris i dag for de spesifikasjonene er vel ca. 14.000 kr. så du mener 10.500 kr? Da kan jeg like godt ha den... Hva tror du man kan få på qxl? 5926961[/snapback] Siden batteriet er så lite brukt så kan du ta litt mer. Kanskje opp mot 12000 kr. Men du kan prøve deg på QXL litt høyere, er du heldig så får du mer for den. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå