Henrik C Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Høres ut som en flott flyplass! Hvor er du på vei? (Eventuelt har vært?) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvor er du på vei? (Eventuelt har vært?)OSL-MUC-SIN-KUL-BWN-BKI-TWU-SIN-FRA-OSL Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Litt av en rundtur. Hvor lang tid tok det hele? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) 10-11 dager. Fra Tawau hadde jeg en tur på et par dager ut på en påleby ute på et korallrev. Var greit over vann: Og også under vann Endret 20. november 2009 av robertaas Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 I mars/april skal jeg fly over atlanteren med air france den eneveien og Delta på vei tilbake, hva er dems syn på bruk av PC ombord i flyet ? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ai ai ai. Skal du fly A380 med Airfrance fra Paris(CDG) til New York(JFK). On-topic: Det er vel greit å bruke PC under selve ferden, untatt landing og takeoff. men ikke forvent deg internett, men det er greit å se litt filmer på den om du har lang batteritid ^^ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 nja rundt 10 timer .... Og nei det er ikke til JFK og det er heller ikke A380, det blir en 777-200/200ER til LAX og tilbake blir det A330-200 fra ATL Lenke til kommentar
koots Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 På tilbaketuren flyr du med Delta-eide Northwest Airlines, men det skal gå helt greit å bruke laptop ombord. Begge flytypene skal også ha personlig underholdningssystem også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 4 personer skal på tur til sommeren. Vil til et sted det er varmt og godt. Vil ha det ganske billig på ferien (har flere ganger vært i Nice, Monaco og Portofino, men prisene der er jo syke). Vil _helst_ ikke til store turistfeller hvor bare Nordmenn og Svensker drar (f.eks Gran Canaria eller Costa del Sol). Av ukjente årsaker vil ikke Mamma til land som Egypt, Jordan osv. Hvor bør vi dra? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hva med en gresk øy uten for mange charterturister? Kan anbefale kalymnos. Malta kan også testes. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Var på Malta i fjor. Men en greskt øy er mulig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg sjekket Sas julekalender i dag. Det var 549kr for 1 vei til Milano og 359 til KRS. Trodde ikke bare det var tilbud i kalenderen jeg, at det også var konkurranse hvor man kunne vinne turer. Trist. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er vel ingen som har kalendre hvor de deler ut gratis turer, i alle fall ikke de som ikke tar inn masse på SMS. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 SAS fjerner drivstofftillegget på EuroBonus-reiser Fra og med 4. desember 2009 bortfaller drivstofftillegget på bonusreiser med SAS, Widerøe og Blue1.Dette gjelder for bonusreiser som bestilles f.o.m. denne datoen. God nyhet det! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Absolutt gode nyheter. Jeg regner dette som et resultat av brukerundersøkelsen de nettopp hadde om Eurobonus. Jeg sa i alle fall at bonusordningen nå var helt verdiløs når "bonusreiser" pga. drivstofftillegget ble dyrere enn de beste tilbudene fra andre hvor man i tillegg tjente poeng på reisen. Bonustur til New York koster 3115,-. (Beste tilbud til New York i år var for under 2400,- med Lufthansa.) http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3179287.ece SAS snur grunnet protester. http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3409520.ece Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 En veldig hyggelig nyhet det der. Jeg har to spørsmål til dere som er litt mer bereiste enn meg. Noen som vet hvor lang tid det vil ta å få Flying Blue medlemskortet mitt? Jeg trenger ikke det før i februar så vidt jeg vet, men det hadde vært greit å få nå som jeg har meldt meg inn og bestilt reise.. Spørsmål to; noen som har noen erfaring med Malaysian Airlines sine fire forskjellige prisklasser? Greit nok at de to billigste ikke fikk med like mye bagasje, men hva mener de med Airport Standby? Er dette verdt oppgraderingen? Det blir noen tusen ekstra tilsammen. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du får ikke Flying Blue-kortet før etter at du opptjent dine første poeng. Da jeg fikk mitt tok det ca. en måned fra jeg reiste. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som kunne tenke seg de nye flex-setene? Synes det ser ganske så kaotisk og trangt ut: http://www.gizmag.com/airline-seating-inno...picture/106510/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Syntes det så bra ut jeg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ser bra ut, men på siste bildet ser det ut til å bli utrolig lite luft over hodet. Hadde nok følt meg litt innestengt, men tja, kunne vært kult om de prøvde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå